×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تردد بیش از یک میلیون و ۴۷۳ هزار گردشگر در جزیره جهانی قشم

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، ادریس راموز با بیان این مطلب، اظهار داشت: در بازه زمانی یاد شده یک میلیون و ۴۷۳ هزار و ۴۳۹ تردد در سه مسیر دریایی، هوایی و زمینی جزیره جهانی قشم به ثبت رسیده است.

وی با اعلام اینکه ۷۵۰ هزار و ۱۹۳ گردشگر از مسیرهای زمینی (پل به لافت)، دریایی (بندر شهید حقانی به بندر شهید ذاکری) و هوایی (فرودگاه بین‌المللی منطقه آزاد قشم) وارد این جزیره در جنوب کشور شدند، افزود: ۷۲۳ هزار و ۲۴۶ گردشگر هم پس از بازدید از ظرفیت‌های بی‌نظیر و کم‌نظیر این جزیره، قشم را از سه مسیر یاد شده به سمت دیار خود ترک کردند.

به گفته قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، بیشترین ترددها با یک میلیون و ۱۴۹هزار و ۸۷۸ مورد به مسیر زمینی (اسکله پل به اسکله لافت) مربوط می‌شود که گردشگران با وسایل نقلیه شخصی یا عمومی توسط شناورهای حمل خودرو (لندینگ کرافت‌ها) وارد این جزیره شدند و یا قشم را به سرزمین اصلی ترک کردند.

وی یادآور شد: بنادر شهید ذاکری و شهید حقانی با ۲۶۹ هزار و ۲۶۸ مورد و فرودگاه بین‌المللی منطقه آزاد قشم هم با ۵۴ هزار و ۲۹۳ تردد در جایگاه دوم و سوم تردد گردشگران جزیره جهانی قشم جای دارند.

راموز بیان داشت: در ۱۸ روز گذشته ۱۴۲ هزار و ۷۳ دستگاه انواع خودرو از مسیر اسکله پل وارد اسکله لافت درجزیره قشم شدند و همزمان هم ۱۳۸ هزار و ۷۰۰ خودرو نیز از همین مسیر خارج شدند.

جزیره جهانی قشم با داشتن ظرفیت منحصر بفرد تنها ژئوپارک جهانی خاورمیانه، در طول سال پذیرای انبوه گردشگران از نقاط مختلف ایران و شماری از کشورهای جهانی است که از سه مسیر دریای، هوایی و زمینی به این منطقه آزاد سفر می‌کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo