×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
ناکامی قاچاقچیان در انتقال بیش از یکصد کیلو حشیش در هرمزگان

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی از قصد انتقال یک محموله مواد مخدر توسط یک باند قاچاقچی از بندرعباس به شهرستان خمیر مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران با تحقیقات و بررسی های تکمیلی محل دپو مواد مخدر را در یکی از شهرک های مسکونی بندرعباس شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی به محل اعزام که در بدو ورود متوجه انتقال چند گونی از یکدستگاه خودرو پراید به وانت شدند که متهمان با مشاهده ماموران اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز سریع خودرو متوقف و در بازرسی از آن مقدار ۱۰۵ کیلو حشیش کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی استان خاطر نشان کرد: در این عملیات دو قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت : پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود با پدیده قاچاق بویژه قاچاق مواد مخدر مقابله می کند لازم است شهروندان و مردم فهیم و قدرشناس استان نیز در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تهیه و توزیع مواد مخدر، از طریق سامانه پاسخگوی ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر و تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo