×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 1 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
حضور پرشور مردم در راهپیمایی قدس نشان از حمایت همه‌ جانبه از فلسطین است

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، مجتبی قهرمانی افزود: مردم هرمزگان با شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، پشتیبانی خود را از آرمان فلسطین و آزادی قدس شریف اعلام کردند.

وی بیان کرد: ابتکار هوشمندانه معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، با هدف یادآوری موضوع فلسطین به عنوان عامل وحدت و اصلی‌ترین مسئله جهان اسلام همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضائیه است.

قهرمانی ادامه داد: در شرایطی که رژیم غاصب صهیونیستی با حمایت‌های آمریکای جهانخوار، نسبت به هتک حرمت قبله نخست مسلمین و تضییع حقوق قانونی ملت مظلوم فلسطین، گستاختر شده است، سکوت مجامع بین المللی، زمینه ساز سرکشی هر چه بیشتر این رژیم سفاک شده و در نتیجه اقدامات سرکوبگرانه دژخیمان صهیونیست، شاهد به خاک و خون کشیده شدن شهروندان بی گناه فلسطینی در غزه هستیم که در حال دفاع از موطن خود هستند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: امروز آحاد مختلف مردم همیشه در صحنه و انقلابی استان هرمزگان در تبعیت از منویات داهیانه رهبر معظّم انقلاب اسلامی با شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، حمایت و پشتیبانی خود را از مردم مظلوم غزه، آرمان فلسطین و آزادی قدس شریف اعلام کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo