×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
واحد ۴ بخار نیروگاه بندرعباس به مدار تولید بازگشت

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، داریوش محمودی عنوان کرد: واحد شماره ۴ بخار این نیروگاه که جهت انجام تعمیرات دوره‌ای، از مدار خارج شده بود، پس از اتمام عملیات به شبکه سراسری برق متصل شد.

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس افزود: در این عملیات، ترمیم لوله های کلدریهیت بویلر، ترمیم لوله های هنگر اکونومایزر، تست و نشت یابی بویلر، تمیزکاری تانک روغن توربین، هیدروتست کندانسور، چت‌پرشر کندانسور، تست و نشت یابی کولرهای ژنراتور، رفع عیب از سنسور دور توربین، بررسی عملکرد سروموتور و تراتل والو توربین و کار بر روی موتور فیدپمپ انجام شد.

محمودی خاطرنشان کرد: در بخش‌های دیگر نیز قلیاشویی و آب کشی هر دو لانگستروم، تعویض روغن گاید و تراست و گیربکس لانگستروم، تمیزکاری و شستشوی لوله های کندانسور،جوشکاری مسیر بخار سوپرهیت، کار بر روی گیربکس لانگستروم شماره ۲، رفع نشتی از بدنه هیتر شماره ۳، رفع نشتی داخلی والوهای شماره ۲و۱۰و۱۳ روی هدر کندانسور، رفع نشتی از والو ۱و۲ جو روی هدر کندانسور و بررسی منحنی گاورنر والوهای توربین و سرویس و بازدیدهای دوره‌ای و پرمیت‌های واحد طبق برنامه زمان‌بندی‌ به پایان رسید.

وی یادآورشد: مدت‌زمان انجام این عملیات ۲۰ روز بود، که پس از به مدار آمدن این واحد، ۲۶۰ مگاوات‌ساعت انرژی به شبکه سراسری افزوده شد.

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس اضافه کرد: هم‌اکنون واحدهای بخار ۳،۲و۴ و شماره ۲ واحد گازی، در مدار تولید قرار دارند و واحد شماره یک بخار، آخرین مراحل تعمیرات اساسی خود را سپری کرده و این نیروگاه با توان کامل عملی، خود را مهیای تولید حداکثری در پیک تابستان ۱۴۰۳ می‌کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo