×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 18 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 10 خبر
هفدهمین رویداد قشم بوم در روستای زیرانگ برگزار شد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، ابراهیم رستم گورانی با بیان این مطلب، اظهار کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته ویژه‌برنامه‌های خوبی براساس توانمندی‌ها و ظرفیت های موجود نزد جامعه محلی توسط گروه های فرهنگی و هنری روستای زیرانگ اجرا شد.

وی ادامه داد: زنان روستای زیرانگ نیز تحت عنوان کمیته سرای همدلان در حوزه های مختلف از جمله فعالیت های خیریه و برگزاری جشنواره های غذا و رویدادهای مختلف فعالیت می کنند.

به گفته مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی منطقه آزاد قشم؛ سالفه با بزرگان روستا، برگزاری جشنواره غذاهای محلی، برگزاری نمایشگاه های جانبی و و بازدید از بخش های مختلف روستای زیرانگ از بخش های اصلی هفدهمین برنامه رویداد قشم بوم در جزیره قشم بود.

گورانی تصریح کرد: تنوع برنامه های پیش بینی شده در رویداد قشم مورد استقبال جامعه محلی بود و گروه های سرود دانش آموزان نیز در این جشنواره سرودهایی را با موضوع خلیج فارس اجرا کردند و جشنواره با عودنوازی و تقدیر از دست اندرکاران این رویداد به پایان رسید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ایده شورایاران کوچک با هدف آموزش و ایجاد آمادگی در کودکان و نوجوانان برای حضور در عرصه های تصمیم گیری و تصمیم سازی در سطح شورا به ایفای نقش می پردازند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo