×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
فولاد هرمزگان از بومی‌سازی حمایت می‌کند

به گزارش تجارت جنوب آنلاین مهندس ارزاني با اشاره به بومي سازي در فولاد هرمزگان گفت : ما حرفمان را از شعار به عمل تبديل و حدود ١٢هزار قطعه را بومي سازي كرديم . نرم افزاري در كشور در خصوص بومي سازي طراحي شده است كه نيازهاي صنايع در حوزه قطعات و مواد اوليه در آن ثبت ميشود و پژوهشگران ميتوانند متناسب با نيازهاي اعلام شده طرح هاي پژوهشي خود را ارائه نمايند. اماده همكاري هستيم تا با استفاده از توان علمي كشور و مراكز علمي و فناوري و مراكز دانشگاهي بتوانيم مواد اوليه و قطعات موردنياز را بومي سازي كنيم .
مديرعامل شركت فولاد هرمزگان ارتباط صنعت با دانشگاه را ضروري خواند و گفت :
در حوزه ارتباط با دانشگاه و مراكز علمي
٤٩پروژه پژوهشي با مراكز علمي هرمزگان و كشور در دست اقدام داريم . پژوهشگران ميتواننداز طريق مراكز علمي و پژوهشي با فولاد هرمزگان همكاري كنند و امادگي لازم براي همكاري با اين مراكز وجود دارد.
مهندس ارزاني با اشاره به تامين مواد اوليه مورد نياز فولاد سازان گفت : تلاش مسولين استاني در خصوص رفع مشكلات صنايع قابل تقدير است ، ولي اين موضوع بايد مورد توجه ويژه قرار بگيرد .
مهندس ارزاني تاكيد كرد : ما مشكل تامين مواد اوليه داريم و انتظار مي رود مسؤلين در اين حوزه اقدام موثري انجام دهند و نيازهاي مواداوليه صنايع استان حل شود .
مدير عامل فولاد هرمزگان با اشاره به فعاليتهاي علمي اين شركت در عرصه هاي مختلف گفت : با توجه به رسالت و مسئوليت اجتماعي در حوزه پژوهش و صنعت فولاد یک نياز سنجي در فولاد هرمزگان انجام شد و فرايند ريخته گري كه در صنعت فولاد يك ضرورت است و بسيار حائز اهميت ، به عنوان يك موضوع شناسايي شد و به همين دليل اولين كنفرانس ملي ريخته گري كشور را با همكاري مراكز دانشگاهي برنامه ريزي كرديم كه اين كنفرانس در اواخر آذرماه در بندرعباس برگزار خواهد شد.

برچسب ها :