×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سرمایه گذاری در حوزه گردشگری رونق مناسب اقتصادی، ایجاد اشتغال و درآمدزایی را به همراه دارد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، فریدون همتی در نشست کارگروه ویژه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان که با حضور دکتر علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای تسریع در صدور مجوزهای سرمایه گذاری در این استان، عنوان کرد: در این راستا سامانه مرکز خدمات سرمایه گذاری در همه ادارات استان نصب شده تا پس از ثبت درخواست مجوز از سوی متقاضیان، صدور مجوزها از سوی دستگاه‌های مربوطه مورد پیگیری قرار گیرد.

وی ادامه داد: با این سامانه روند صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری مورد نظارت و کنترل قرار می‌گیرد و امکان پیگیری طرح های سرمایه گذاری از جمله در حوزه گردشگری وجود دارد.

استاندار هرمزگان با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های حوزه گردشگری در استان هرمزگان، افزود: باید ظرفیت های کم نظیر حوزه گردشگری به ویژه گردشگری دریایی، ساحلی و جزایر هرمزگان را به سرمایه‌گذاران این حوزه و گردشگران معرفی کنیم.

همتی تصریح کرد: برای جذب ۱۰ میلیون گردشگر در هرمزگان هدف گذاری و برنامه ریزی شده است و از این طریق اشتغال گسترده‌ای در این استان ایجاد خواهد شد.

وی گفت: با تمام توان سرمایه گذاران حوزه گردشگری در هرمزگان را مورد حمایت قرار می‌دهیم و رفع مشکلات آنها را پیگیری خواهیم کرد.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: سرمایه گذاری در حوزه گردشگری می تواند رونق مناسب اقتصادی و اشتغال و درآمدزایی را ایجاد کند.

همتی اظهار داشت: در این دولت توجه ویژه‌ای به حوزه گردشگری صورت گرفته و برنامه ها در این راستا با جدیت در حال اجراست.