×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
اختصاص ١٠ میلیارد و ٤٠٠ هزار تومان بسته معیشتی از سوى ستاد اجرایی به هرمزگان

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، منوچهر دانشمند در حاشیه دومین مرحله از طرح مواسات و همدلی در مسجد جامع بندرعباس، اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) بر حسب وظیفه خیرخواهانه خود همایش همدلی و احسان جهت کمک به نیازمندان را برگزار کرده است.

وی تصریح کرد: این همایش در ماه مبارک رمضان و در روز تولد امام حسن(ع) با تهیه 32 هزار و 500 بسته معیشتی شامل؛ مرغ، برنج، حبوبات، روغن و کنسروجات آغاز و ان‌شاءالله به‌دست نیازمندان خواهد رسید.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) هرمزگان، ارزش هر بسته غذایی را 320 هزار تومان عنوان کرد و افزود: تاکنون یک میلیون بسته معیشتی از سوى بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایى در کشور توزیع شده است.

دانشمند، ارزش بسته‌هاى معیشتى اختصاص یافته به هرمزگان را ١٠ میلیارد و ٤٠٠ هزار تومان عنوان کرد و بیان داشت: ان‌شاءالله با محوریت نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس این هدایایی که از سوی دفتر مقام معظم رهبری ارسال شده است را در این ماه جاری به دست آسیب‌دیدگان و کسانی که در استان هرمزگان تحت تأثیر معیشتی قرار گرفته‌اند می‌رسانیم.

وی در پایان یادآور شد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در تمامی شرایط پای کار است و به‌زودی زمان رزمایش دوم کمک مؤمنانه نیز از سوی این ستاد اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس هرمزگان