۳ جوان مفقود شده قشمی پیدا شدند

۳ جوان اهل رمکان که ۲۴ ساعت در آب‌های پیرامونی قشم گم شده بودند، سالم پیدا شدند.

به گزارش تجارت جنوب آنلاین از هرمزگان، ۳ جوان ۱۵ و ۱۸ و ۲۳ ساله اهل رمکان جزیره قشم که ۲۴ ساعت پس از دریا رفتن خبری از آنها نشده بود، پیدا شدند.آنها از حوالی سوزا به دریا رفته بودند و ۲۴ ساعت مفقود بودند و حتی تلفن‌هایشان نیز خاموش شده بود.

بسیج دریایی، صیادان پیرامونی و چندین گروه مردمی بیش از ۱۰ ساعت دنبال این سه جوان می‌گشتند که حوالی ساعت ۲ بامداد امروز بالاخره پیدا شدند.

ظاهرا قایق آنها دچار نقص فنی شده بود و مواج بودن دریا دلیل دور شدن‌شان از آبهای ساحلی بوده است.