آغاز عملیات ساخت بزرگترین مجموعه بحران و ایمنی هرمزگان در قشم

هرمزگان - مراسم کلنگ‌زنی بزرگترین مجموعه بحران و ایمنی هرمزگان و نخستین سالن چندمنظوره ورزشی قشم با مشارکت قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه و منطقه آزاد قشم در شهرک مهستان و جوار اسکله هامون برگزار شد.

به گزارش تجارت جنوب آنلاین از هرمزگان، عملیات اجرایی نخستین سوله چندمنظوره جزیره قشم و بزرگترین ایستگاه آتش‌نشانی این جزیره، با حضور سردار محمد مارانی فرمانده قرارگاه مقدم مدینه منوره نیروی زمینی سپاه، افشار فتح‌الهی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، سید فخرالدین هاشمی عضو هیئت مدیره، دادستان و رئیس دادگستری جزیره و جمعی از مسئولان محلی آغاز شد.

این پروژه در زمینی به مساحت بیش از ۱۵ هزار و ۲۴۸ مترمربع اجرا می‌شود.

سردار محمد مارانی، فرمانده قرارگاه مقدم مدینه منوره نیروی زمینی سپاه در این مراسم گفت: در فاز نخست، ایستگاه عملیاتی و اداری آتش‌نشانی با زیربنای ۱۵۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۲۰۲ میلیارد ریال احداث خواهد شد. همچنین سوله بحران و مجموعه ورزشی آتش‌نشانان با زیربنای ۱۶۰۰ مترمربع و اعتباری معادل ۳۵۵ میلیارد ریال ساخته می‌شود.

وی افزود: این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز بحران و ایمنی استان هرمزگان و مجهزترین ایستگاه آتش‌نشانی جزیره قشم طراحی شده و شامل فضاهای اداری، ورزشی و بخش‌های ویژه اسکان در شرایط بحرانی خواهد بود.