×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مطالبه گری مهمترین ویژگی اهالی رسانه است

در این پیام آمده است :
17مرداد نماد آزاد مردی ، مجاهدت و تلاش بی وقفه کسانی است که بی توقع چشمداشت گام در مسیر آگاهی بخشی ، مبارزه با جهل و جمود فکری نهاده اند . شهید محمود صارمی الگوی ماندگار عرصه رسانه است که جان را برای نشر حق طلبی ، حق خواهی و نشان دادن چهره واقعی تحجر در طبق اخلاص نهاد .
تردیدی نیست که جهان امروز تحت تاثیر رسانه ها دچار تحول عظیم شده است ، غفلت از نقش آفرینی و اثر گذاری رسانه ها به معنای فاصله گرفتن از پیشرفت و توسعه می باشد . درحقیقت این خبرنگاران و فعالان رسانه هستند که با تعهد ، صداقت و امانت در خط مقدم جبهه آگاهی بخشی و اطلاعرسانی ایفای نقش می کنند .
خداوند بزرگ را شاکریم که در مجموعه نیروی انتظامی استان تعامل موثر و ارزشمندی با رسانه ها حکم فرماست و ره آورد آن تامین امنیت و آسایش عمومی است . برماست که تلاش آنان را در انعکاس ، انتشار صحیح اخبار بیان و واقعیتهای موجودمبتنی بر اصول صحت ، دقت و سرعت ارج نهیم . به یقین فعالین حوزه رسانه استان همچون مردمان شریف و نجیب این خطه متخلق به اخلاق و متعهد به قلمشان هستند صداقت، رعایت امانت،عنایت به حقوق فردی و جمعی، توجه به حریم شخصی و آبروی انسان ها مهمترین شاخصه هایی است که در آثار فعالان رسانه ای هرمزگان مشهود است .

باور داریم رشد و توسعه فرهنگی ،سیاسی وتامین امنیت عمومی درگرو مطالبه گری برحق و تلاش ستودنی اصحاب رسانه محقق می شود .در واقع مطالبه گری با رعایت اخلاق حرفه ای ویژگی مهم اهالی رسانه است .

فرصت را مغتنم شمرده 17مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی و آغاز هفته خبرنگار را گرامی داشته ، خدمت همه خبرنگاران، نویسندگان، روزنامه نگاران ، صاحبان قلم و اندیشه و فعالان رسانه تبریک و تهنیت عرض نموده ، از خداوند متعال توفیق و سربلندی آنان را آرزومندم.

برچسب ها :