کلنگ احداث زمین ورزشی چمن مصنوعی محله شمیلیها به زمین خورد +فیلم
به گزارش خبرنگار تجارت جنوب آنلاین از هرمزگان، مهدی نوبانی، شهردار بندرعباس در آیین کلنگزنی زمین ورزشی محله شمیلیها، با تبریک ایام دهه مبارک فجر اظهار کرد: در قالب نهضت احداث زمینهای ورزشی محلات، شهرداری بندرعباس در این ایام شش زمین ورزشی را افتتاح و عملیات اجرایی یک زمین ورزشی دیگر را آغاز کرده است.
وی با اشاره به اهمیت توسعه فضاهای ورزشی در محلات گفت: محله شمیلیها از جمله محلات قدیمی بندرعباس است که زمین خاکی فوتبال آن، خاطرات بسیاری از ورزش و فعالیتهای جوانان را در خود دارد. امروز این زمین قدیمی با هدف ارتقای سرانه فضاهای ورزشی و ایجاد بستر مناسب برای فعالیت نوجوانان و جوانان، به زمین چمن مصنوعی استاندارد تبدیل خواهد شد.
شهردار بندرعباس با بیان اینکه این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان و در زمینی به مساحت حدود یکهزار و ۴۰۰ مترمربع اجرا میشود، افزود: استقبال و همراهی مردم محله از اجرای این طرح نشاندهنده نیاز جدی محلات به فضاهای ورزشی در دسترس و باکیفیت است.
نوبانی با قدردانی از همراهی مسئولان استانی و شهرستانی در اجرای پروژههای عمرانی و اجتماعی خاطرنشان کرد: حمایتهای فرماندار بندرعباس، استاندار هرمزگان و اعضای شورای اسلامی شهر نقش مهمی در پیشبرد طرحهای توسعه محلات، بهویژه در حوزه ورزش و نشاط اجتماعی دارد.
وی در پایان تأکید کرد: رویکرد مدیریت شهری، توزیع عادلانه امکانات در سطح محلات و تقویت زیرساختهای ورزشی و فرهنگی است تا شهروندان در نقاط مختلف شهر از خدمات مناسب و برابر بهرهمند شوند.


















ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰