هرمزگان - مهدی نوبانی در پیامی انتصاب دکتر محمد آشوری تازیانی را به سمت استاندار هرمزگان تبریک گفت.
هرمزگان - شهردار بندرعباس در دیدار خود با مدیرکل کتابخانههای عمومی هرمزگان، راه اندازی کتابخانه سیار را حرکتی صحیح در مسیر توسعه فرهنگ شهروندی اعلام کرد و قول مساعدت یک دستگاه اتوبوس، به منظور راه اندازی کتابخانه سیار برای خدمت رسانی در محلات کم برخوردار را داد.
هرمزگان - شهردار بندرعباس از تکمیل پروژههای عمرانی و خدماتی در منطقه «دوهزار دستگاه» خبر داد و گفت: خور آبنمای این محله که بوی نامطبوع آن باعث مزاحمت برای ساکنان شده است. قرار است این خور سرپوشیده شود و به یک فضای زیبا و مناسب برای این منطقه تبدیل شود. این اقدام قطعاً موجب آبادانی بیشتر "دوهزار دستگاه" خواهد شد.
هرمزگان - شهردار بندرعباس خبر داد : با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان در مساحتی ۳۰۰۰ متر مربعی حاشیه خور آبنما بندرعباس به فضای سبز ، ورزشی، پیاده روی و نشیمنگاه های خانوادگی و محل بازی کودکان تبدیل میشود.
هرمزگان - شهردار بندرعباس ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: بوستان گل نرگس در موقعیت چهارراه ولیعصر با همت و تلاش همه عزیزان به بهرهبرداری رسید و تقدیم مردم شهر بندرعباس شد.
بندرعباس - شهردار بندرعباس، در ادامه برنامههای توسعه شهری، از آغاز پروژه جدیدی در محله نایبند خبر داد و گفت: شهرداری بندرعباس با هدف بهبود کیفیت زندگی شهروندان و رفع مشکلات ترافیکی، متعهد به اجرای پروژههای هفتگی است که این بار به خیابان نایبند رسیده است؛ خیابانی که با مشکلات متعدد ترافیکی و خطرات تصادف برای ساکنان همراه بود.
هرمزگان - شهردار بندرعباس به مناسبت فرارسیدن هفدهم آبان ماه، روز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار و ۸ ام نوامبر روز جهانی رادیولوژی، در پیامی این روز را به کادر ساعی و فداکار درمان تبریک گفت.
هرمزگان - زمین ورزشی شهدای مقاومت در محله اسلام آباد با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس، شهردار بندرعباس، شهردار منطقه 4 شهرداری، جمعی از مسئولان استانی، مربیان ورزشی ساکنان محله اسلام آباد و خبرنگاران افتتاح شد.
هرمزگان - مدیر نظارت بر ساماندهی صنوف مزاحم شهری شهرداری بندرعباس از پلمب ۴ انبار ضایعاتی خبر داد.
هرمزگان - با توجه به اهمیت بازتاب نظرات و افکار مردم در فعالیت ها و توسعه عمران شهری، تدوین تعاملی برنامه راهبردی عملیاتی ۵ ساله شهرداری با مشارکت عموم شهروندان در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.