×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 8 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
تفاهم‌نامه سازمان منطقه آزاد قشم و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یک قدم تا امضاء

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، پیش از این اختیارات وزارت ارشاد در قالب یک تفاهمنامه مشترک، به منطقه آزاد قشم و چند منطقه آزاد دیگر در قالب راه اندازی تشکیلات یک اداره کل مستقل از استان تا مرداد ماه ۱۴۰۲ تفویض شده بود.

مردادماه امسال، مدت زمان تفاهمنامه سه ساله بین دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پایان یافت اما به دلیل موقعیت ویژه جزیره پهناور و جهانی قشم و حفظ یکپارچگی فرهنگی و پاسخ به مطالبات جامعه فرهنگ و هنر جزیره مذاکرات مستقلی از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد با وزارتخانه با هدف تمدید این تفاهم‌نامه و تفویض اختیارات انجام شد که مورد استقبال وزیر قرار گرفت و متن نهایی تفاهم نامه به زودی امضاء می شود.

در این مدت به منظور پیشبرد امور فرهنگی و هنری جزیره طبق تفاهم و مذاکرات سازمان منطقه آزاد و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، یکی از نیروهای مورد وثوق جزیره به عنوان سرپرست این اداره انتخاب شده و در آینده نیز هرگونه تغییر احتمالی در فرآیند مدیریت و انتصاب با هماهنگی هر دو دستگاه انجام خواهد شد.

امیدواریم، با اهتمام دولت به پاسخگویی به مطالبات قشموندان و تسریع روند امضای تفاهمنامه و ارتقای مجدد سطح اختیارات فرهنگ و ارشاد اسلامی به اداره کل شاهد ادامه شکوفایی و توسعه فرهنگی و هنری قشم باشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo