×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
انهدام باند قاچاق سازمان یافته مواد مخدر موسوم به فانوس در بندرعباس/ دو تن و ۶۵۰ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، مجتبی قهرمانی اظهار داشت: سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان هرمزگان موفق شدند پس از ۶ ماه کار اطلاعاتی و امنیتی یک باند سازمان یافته قاچاق مواد مخدر موسوم به باند فانوس را که در قالب قاچاق سوخت فعالیت می کرد شناسایی و منهدم کنند.

وی افزود: در نتیجه این عملیات که با حضور و همکاری فراجا انجام شده است بیش از دو تن و ۶۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شده است.

قهرمانی تصریح کرد: همچنین در نتیجه این عملیات ۵ دستگاه خودروی متعلق به این باند نیز توقیف شد.

وی با بیان اینکه ضربه‌ مهلکی نیز به بنیان‌های مالی باند سازمان یافته فانوس وارد شده است، گفت: ضربه وارد شده به بنیان های مالی سوداگران مرگ تنها در حوزه کشف و ضبط مواد مخدر بیش از ۶۰ میلیارد تومان بوده است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان بیان داشت: اقدامات دقیق اطلاعاتی نیز در خصوص پولشویی و شناسایی و ضبط اموال این باند صورت گرفته که نتایج آن متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

وی اضافه کرد: شگرد اعضای این باند اینگونه بوده است که مواد مخدر را در پوشش خودروهای حامل سوخت جابه جا می‌کردند.

قهرمانی گفت: قاچاقچیان در تمامی مراحل از اقدامات مجرمانه خود تحت رصد چتر اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) بوده‌اند و در زمان مقتضی با عملیات انجام شده توسط حافظان امنیت کشور شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در پایان تأکید کرد: همراهی، همدلی و تعامل همه اعضای شورای تأمین و نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی باعث شده که فضای استان برای قاچاقچیان و مجرمین ناامن شود و در همه حوزه‌ها توفیقات خوبی در خصوص پیشگیری و مقابله با انواع جرایم به ویژه در حوزه مقابله با مواد مخدر محقق شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo