×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تعامل با رسانه‌ها اولویت منطقه آزاد قشم است

به گزارش خبرنگار گروه رسانه‌ای تجارت جنوب، عادل پیغامی، افزود: صنعت توریسم می تواند به عنوان مؤثر ترین عامل در ایجاد تفاهم میان ملل و استوار ساختن مبانی صلح جهانی، نقش اساسی ایفا کند و به عنوان یک پدیده در مبادلات بین المللی بکار می‌رود.

پیغامی، عنوان کرد: صنعت گردشگری از دیدگاه اقتصاد دانان، یکی از سریعترین راه های بازگشت سرمایه بوده و بالاترین ضریب انباشت سرمایه را دارد.

وی، خاطرنشان کرد: رشد گردشگری مزایایی از جمله توسعه اقتصادی که شامل بهبود اشتغال و بستر های اجتماعی مناسب برای جامعه است به همراه دارد.

این مسئول، بیان داشت: جزیره قشم به عنوان یکی از مناطقی که از ظرفیت های لازم برای توسعه گردشگری در منطقه خلیج فارس برخوردار است، شناخته شده است.

مدیرعامل منطقه آزاد قشم، با بیان اینکه رﺳﺎﻧﻪ ﻫﺎی ﮔﺮوهی، از ﻋﻮاﻣﻞ ﻣﻬﻢ همگرایی ﻳﺎ واﮔﺮایی ﻫﻮﻳﺖ ملی در ﻋﺼـﺮ رﺳـﺎﻧﻪای حاضر هستند، عنوان کرد: رﺳﺎﻧﻪﻫﺎ در ﺗﻜﻮﻳﻦ ﻳﺎ ﺗﻐﻴﻴﺮ ﻫﻮﻳﺖ ﻓﺮدی و ﺗﺄﺛﻴﺮ جمعی ﺷـﮕﺮف داﺷـﺘﻪاﻧـﺪ زﻳـﺮا رﺳﺎﻧﻪﻫﺎ، ﺑﺎﻓﺖ ﻧﻤﺎدﻳﻦ زﻧﺪگی اﺟﺘﻤﺎعی ﻣﻌﺎﺻﺮ را ﺗﺸﻜﻴﻞ می دﻫﻨﺪ.

پیغامی، اضافه کرد: رﺳﺎﻧﻪﻫﺎ ﺑﻪوﻳﮋه رﺳﺎﻧﻪﻫﺎی دیجیتال ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻗﺎﺑﻠﻴـﺖﻫـﺎی وﻳـﮋه خود، ﻳﻜﻲ ازﻋﻮاﻣﻞ ﺗﺴﻬﻴﻞ ﻫﻮﻳﺖﻳﺎبی و ﺗﻘﻮﻳﺖ آن ﻳﺎ زﻣﻴﻨﻪﺳﺎز ﺑﺤﺮان ﻫﻮﻳﺖ و ﺑﻴﮕﺎﻧگی اﻓﺮاد از ﻓﺮﻫﻨﮓ، ارزشﻫﺎ و ﺑﺎورﻫﺎی خود هستند.

وی، بیان داشت: رﺳﺎﻧﻪ در ﺷـﺮاﻳﻂ ﻛﻨـﻮنی ﻋﺎﻣـﻞ ﻣﻬـﻢ ﺷـﻜﻞدهی و ﺟﻬﺖدهی، اﻧﺴﺠﺎم ﻳﺎ زوال، ﺗﺤﻜﻴﻢ ﻳﺎ ﺗﻀﻌﻴﻒ ﻫﻮﻳﺖ اﺳﺖ.

گفتنی است، بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران از تاریخ ۲۹ بهمن ماه تا سوم اسفند ماه در محل مصلی امام خمینی در حال برگزاری است همچنین ساعت بازدید از این نمایشگاه ۹ الی ۱۹ و ۳۰ دقیقه است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo