×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
اشتغالزایی ۳۰۰ نفری جوانان بخش سیریک/ اعطای تسهیلات اشتغالزایی توسعه ملی به متقاضیان

سرپرست فرمانداری شهرستان سیریک افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون در شهرستان سیریک برای بیش از ۳۰۰ نفر اشتغالزایی شده است

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان سیریک ،عبدالله پرتابیان سرپرست فرمانداری شهرستان سیریک در  جلسه شورای اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان سیریک گفت: اشتغالزایی صورت گرفته در بخش های شیلات ، جهادکشاورزی،دامپزشکی، صنعت معدن تجارت می باشد که در مناطق مختلف  شهرستان سیریک صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: در راستای حفظ ذخائر آبزیان و ایجاد اشتغال پایدار  به منظور جایگزینی  نیرو کار کشتی های خارجی که در دریای عمان و خلیج فارس مشغول صید فانوس ماهیان بودند به متقاضیان تحصیلکرده بومی مجوز صید فانوس ماهیان اعطا می شود.

پرتابیان ابراز : برای ۱۵۰ نفر از متقاضیان بومی و تحصیلکرده  دیپلم و زیر دیپلم شهرستان سیریک جهت صید فانوس ماهیان ضمن اعطای مجوز بعنوان نیروی کار جذب می کنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان سیریک یادآور شد: همه متقاضیان به اشتغال در بخش های مختلف می توانند با ثبت اطلاعات اولیه از طرح خود و ثبت نام در سامانه کارا از تسهیلات توسعه ملی با کارمزد و باز پرداخت بسیار مناسب برخوردار باشند.

سرپرست فرمانداری شهرستان سیریک تصریح کرد: متقاضیان به اشتغال در بخش شیلات می توانند با ارائه طرح خود و دریافت معرفی نامه از تسهیلات قرض الحسنه ای بانک رسالت بهرمند شوند.

پرتابیان خاطرنشان کرد: نهادینه کردن فرهنگ توزیع اعتبارات و نظارت بر اعطای تسهیلات اعطایی در بحث اشتغالزایی هم باعث جلوگیری از موازی کاری در بحث اعطای تسهیلات اشتغالزایی می گردد و هم می تواند در کاهش نرخ بیکاری شهرستان بسیار موثر باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان سیریک اضافه کرد: توسعه اشتغال روستایی یکی از مهمترین راه حل های رفع مشکل اشتغال در شهرستان است و لازم است بخشداران، شهرداران ، مسئولان ادارات و نهادها با همکاری اعضای شورهای اسلامی و دهیاران  از همه امکانات موجود منجمله امکانات دولتی موجود  در سطح روستاها جهت توسعه ی اشتغال روستایی و رفع معضل بیکاری در شهرستان استفاده کنند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo