قشم - مسئول حزب همت جزیره قشم خواهان حمایت دولت در احداث اتوبان حوزه گردشگری غرب جزیره شد
بندرعباس - رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از رفع تصرف ۱۹ هکتار از اراضی ملی و دولتی در جزیره قشم خبر داد.
بندرعباس - رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از تداوم روند برگزاری جشنواره «قشم بوم» در روستاهای جزیره به صورت هفتگی با هدف معرفی بهتر ظرفیت های گردشگری این منطقه خبر داد.
بندرعباس - مدیرکل شیلات هرمزگان از برگزاری کمیته مدیریت صید سازمان شیلات ایران به میزبانی شیلات هرمزگان و با حضور مدیران و مسئولان سازمان شیلات ایران و شیلات استانهای جنوبی در جزیه قشم خبر داد.
قشم - معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: برنامه ریزی های لازم برای تامین تجهیزات جدید در بندر بهمن با هدف افزایش سرعت تخلیه بار از لنج های باری و تسهیل فعالیت بازرگانان جزیره قشم صورت گرفته است که در آینده نزدیک اجرایی خواهد شد.
قشم - رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: جاده ها و مسیرهای تردد در سطح جزیره قشم باید با هم افزایی و همسویی تمامی دستگاه ضمن افزایش ایمنی برای تردد ساکنان و گردشگران نیز آماده شوند.
بندرعباس - با دعوت معاونت فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم، مشاور ویژه وزیر راه و شهرسازی، معاون روستایی سازمان حمل و نقل جاده ای و مدیرکل راه های روستایی معاونت راهداری و حمل و نقل جاده ای از وضعیت راه های روستایی جزیره قشم دیدن کردند.
بندرعباس - با حضور مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان، مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان و خیرین عملیات اجرایی احداث ۳ مدرسه خیرساز ۶ کلاسه در روستاهای برکه خلف، دیرستان و مرادی واقع در منطقه شهاب شهرستان قشم آغاز شد.
قشم - در همایش سراسری روز جهانی داوطلبان توسعه اقتصادی و اجتماعی، «شهرام داوری»مدیرعامل شرکت آب، برق و تاسیسات قشم به عنوان مبتکر طرح مشارکت داوطلبانه «خیرآب» از سوی جمعیت هلال احمر ایران، مورد تقدیر ویژه قرار گرفت.
قشم - مدیر جذب سرمایه گذاری و بازاریابی سازمان منطقه آزاد قشم از صدور و تمدید 2 هزار و 91 فقره مجوز فعالیت اقتصادی از ابتدای سال جاری در این منطقه خبر داد.