×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
استفاده از تجارب بین‌المللی برای شهر بندرعباس بسیار مفید است

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،مهدی نوبانی در دیدار با لی آنگ سرکنسول چین در بندرعباس، ضمن ابراز خرسندی از دیدار با نماینده دولت چین در شهر بندرعباس گفت: ارتباطات بین‌المللی و منطقه‌ای برای شهرها و کلانشهرها بسیار حایز اهمیت أست و بندرعباس به عنوان یک شهر بندری پیش رو و در مسیر توسعه نیازمند استفاده از تجربیات منطقه ای در حوزه مدیریت شهری است.

شهردار بندرعباس افزود: پتانسیل، وضعیت و موقعیت شهر بندرعباس برای سرمایه‌گذاری بسیار بالاست و ما آمادگی داریم در حوزه‌های مختلف از سرمایه‌گذاران چینی برای توسعه زیرساخت‌های مهم شهر در بحث گردشگری و امور شهری و خدماتی استقبال و استفاده کنیم.

نوبانی توسعه را برای شهرها یک فرایند فراگیر دانست و عنوان کرد: مدیریت شهری موفق با توسعه فراگیر به نتیجه مطلوب خواهد رسید که در این مسیر استفاده از تجربه های بین المللی برای شهر بندرعباس بسیار مفید و حایز اهمیت أست و ما مصمم هستیم که با همکاری و همراهی شما در زمینه ارتباطات باشهرداری های شهرهای کشور چین بتوانیم تبادل نظر و تجربه داشته باشیم تا اتفاقات بزرگی را در شهر رقم بزنیم.

لی آنگ کنسول جمهوری خلق چین گفت: شهر بندرعباس یک شهر چند منظوره با ظرفیت‌های ویژه است و قابلیت ها و پتانسیل‌های زیادی برای رشد و سرمایه‌گذاری دارد و یکی از مهمترین بنادر جمهوری اسلامی ایران در جنوب کشور است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo