×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
طرح تربیتی «قرارگاه فرهنگی تربیتی الزهرا(س)» مسجد جامع هشتبندی ۶ ساله شد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، علی تقوایی، هدف از اجرای این طرح را کادرسازی برای آینده نظام از طریق تربیت نیروی مومن انقلابی برشمرد و اظهار کرد: این طرح با تشکیل چهار گروه ۲۰ نفر سال ۱۳۹۶ شروع شد و هم اکنون به هشت گروه رسیده است.

وی افزود: نوجوانان دانش آموز کلاس های اول و دوم پایه متوسطه در قالب این طرح هر هفته همزمان با اذان مغرب و عشا وارد مسجد جامع می شوند و پس از اقامه نماز جماعت در مسجد بیتوته می کنند.

مدیر کانون فرهنگی هنری جواد الائمه(ع) مسجد جامع شهر هشتبندی شهرستان میناب با بیان اینکه هر گروه دارای یک نفر مربی و یک نفر کمک مربی است، اضافه کرد: تشکیل حلقه های معرفتی، کلاس های قرآنی، بیان احکام، اخلاق، پخش کلیپ و فیلم های تربیتی، انجام ورزش هایی نظیر تنیس روی میز، فوتبال دستی، دارت و تشکیل گروه های تئاتر و سرود ازجمله برنامه های این طرح است.

تقوایی ادامه داد: نوجوانان و جوانان شرکت کننده در طرح، هر سال در فصل تابستان به اردوی فرهنگی، آموزشی و زیارتی مشهد مقدس اعزام می شوند.

وی با اشاره به اینکه مجموع گروه های طرح تربیتی «قرارگاه فرهنگی تربیتی الزهرا(س)» تا پایان فصل تابستان امسال شش گروه بود، افزود: از مهر ماه سال جاری ۲ گروه به تعداد گروه های طرح اضافه شد.

گفتنی است؛ کانون فرهنگی هنری جوادالائمه(ع) از سال ۱۳۸۳ در مسجد جامع هشتبندی افتتاح شد و هم اکنون بیش از ۵۰۰ نفر عضو دارد و دارای کتابخانه ای مخزن دار و برخوردار از سالن مطالعه با بیش از چهار هزار جلد کتاب و دارای یک نفر کتابدار برادر و یک نفر کتابدار خواهر است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo