×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 15 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 10 خبر
خلیج فارس از تمام جهات اهمیت خاصی دارد

به گزارش خبرنگار تجارت جنوب آنلاین، سید محمد حسینی ضمن اشاره به اهمیت خلیج فارس، افزود: موضوع اهمیت خلیج فارس از دیرباز مطرح است و این امر از هیچکس پوشیده نیست.

وی ادامه داد: در دولت دهم تصمیم گرفته شد که یک جشنواره برگزار شود و هنرمندان به این مضمون بپردازند که به لطف خدا امروز شاهد چهاردهمین دوره از این جشنواره هستیم.

حسینی بیان داشت: امیدواریم سال به سال با تجربه‌های به دست آمده این کار عمیق‌تر و معنایی‌تر شود و آثار متنوعی به این جشنواره راه پیدا کنند تا بتوانیم آنها چه در داخل کشور و چه خارج از کشور ارائه دهیم.

معاون امور مجلس رئیس جمهور ضمن اشاره به توطئه‌های دشمن، گفت: همیشه حرف‌هایی وجود دارد اما مهم این است ایرانیان سهمی زیادی از خیلج فارس داشته‌اند و همیشه هم خواهند داشت.

وی افزود: در خصوص بحث اقتصادی نیز باید بتوانیم با محوریت‌های استان‌های جنوب کشور از ظرفیت دریا استفاده کنیم. ما در مقایسه با کشورهای دیگر از ظرفیت دریا به خوبی استفاده نمی‌کنیم و باید این امر را توسعه دهیم.

حسینی گفت: استفاده از ظرفیت دریا به خصوص در سالی که شعار آن تولید با مشارکت مردم است می‌تواند گزینه بسیار خوبی باشد. امیدواریم سرمایه‌گذاران به این بخش ورود کنند و این حوزه توسعه یابد. تا مشاغل بیشتری ایجاد شود و اوضاع اقتصادی بهبود یابد.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo