×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 14 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
قدرت پوشالی اسراییل نمی‌تواند بر ملت مقتدر فلسطین پیروز شود

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، حجت الاسلام غلامحسن تسخیری در پایان مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در بندرعباس افزود: رژیم کودک‌کش صهیونیستی در ۶ ماه اخیر هزاران کودک و زن بیگاه را شهید کرده و حتی آب و غذا را به روی مردم مظلوم فلسطین بسته و بیمارستان‌هایشان را تخریب کرده است اما بداند قطعا مطابق وعده الهی، این رژیم فاسد نابودشدنی است و ظلم از ناحیه هر کس که باشد مورد بخشش خداوند متعال نیست.

وی بیان کرد: غول‌های رسانه‌ای دنیا نیز در این مدت تلاش زیادی برای مظلوم نشان دهنده رژیم صهونیستی کردند، اما رسانه جبهه مقاومت علیه آن‌ها به خوبی ایستاد.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه با اشاره به اهمیت راهپیمایی روز جهانی قدس امسال که متفاوت از سال‌های گذشته است، اظهار کرد: روز قدس امسال، با یک طوفان عظیم به نام طوفان الاقصی توام شد و این طوفان نه تنها دامن رژیم صهونیستی را گرفت بلکه آمریکای متجاوز و اروپا و روسای کشورهای عربی خائن را هم در برگرفته است.

حجت الاسلام تسخیری یادآور شد: امروز جبهه مقاومت یک آرایش جدید علیه رژیم صهیونستی و آمریکا در منطقه گرفته و این قدرت انقلاب اسلامی است و این رژیم جعلی با تمام کمک‌ها نتوانست به اهداف خود برسد.

وی همچنین با تاکید بر اینکه طوفان الاقصی آخرین اقدام نیست بلکه آغازی بر نابودی رژیم صهیونیستی است، گفت: امروز نیز همه مردم جهان در روز جهانی قدس یکصدا اعلام کردند که درصدد تحقق فرمان امام خمینی(ره) برای محو و نابودی رژیم غاصب و جعلی صهوینستی به فضل الهی ایستاده‌اند.

در پایان راهپیمایی روز جهانی قدس در بندرعباس برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین قطعنامه ای در هفت بند قرائت شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo