×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
بودجه ١٤٠١بر محور توسعه همه جانبه شهر تدوين شده است/ بودجه سال آینده شهرداری بندرعباس به “۲۴۵۰میلیارد تومان” رسید

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، مهدی نوبانی با حضور در بیست و پنجمین جلسه علنی شورای شهر بندرعباس بودجه پیشنهادی شهرداری در سال ۱۴۰۱ را به رئیس شورا تحویل داد تا مراحل بررسی و تصویب آن طی شود.
مهدی نوبانی با اشاره به روند بودجه شهرداری بندرعباس در سال ۱۴۰۱ گفت: بودجه ی پیشنهادی سال آینده ی شهرداری بندرعباس با ۴۰درصد افزایش نسبت به سالجاری به ۲۴۵۰میلیارد تومان رسید.
نوبانی بیان کرد: از این مقدار ۵۰درصد شامل بخش هزینه‌های جاری است که برابر با ۱۲۵۰میلیارد تومان می‌شود، از سهم هزینه‌های جاری شهرداری ۸۰۰میلیارد تومان صرف پرداخت حقوق و دستمزد می‌شود که ۵۰۰ میلیارد حقوق و دستمزد نیروهای رسمی، پیمانی و قراردادی و شرکتی است و ۳۰۰میلیارد تومان هم مربوط به بخش تنظیف و فضای سبز است.
شهردار بندرعباس تصریح کرد: سهم بودجه ی تملک سرمایه ای شهرداری در سال آینده 50 درصد است که شامل اجرای پروژه های عمرانی و پرداخت دیون می باشد.
نوبانی گفت: تلاش كرده ايم از بخشی نگری و تک بعدی بودن در بودجه فاصله گرفته و به توسعه پايدار شهر در همه حوزه ها ورود كنيم و بودجه ١٤٠١بر اساس نياز سنجی و مطالعات دقيق تدوين شده است.
شهردار بندرعباس اظهار داشت: اولویت بودجه عمرانی سال آینده با توجه به بخشنامه بودجه ابلاغی١٤٠١ وزارت کشور، تکمیل پروژه های ناتمام بوده و پروژه های شاخص پیش بینی شده، تکمیل پروژه اولویت پنجم(بلوار طالقانی) احداث بوستان ۵۰ هکتاری، تقاطع طلاییه و تکمیل بلوار شرقی ازجمله پروژه‌های عمرانی شاخص در سال آینده است.
وی اضافه کرد: تاکنون 75درصد از بودجه ی امسال محقق شده که امیدواریم تا پایان سال به80-90درصد برسد.

برچسب ها :