×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 1 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
سیاست و ساختار مدیریت بحران کشور نیازمند تغییر است

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،حجت الاسلام محمد عبادی زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه بندرعباس ضمن عرض تسلیت فرارسیدن ایام عزاداری امام حسین (ع) اظهار داشت: اساسی ترین مشکل هرمزگان ، وجود نگاه امدادرسانی پس از حادثه است، در حالی که مدیریت بحران، بیش از هر چیزی در حوزه پیشگیری تعریف می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز شرایط به گونه‌ای نیست که بتوان چالش‌ها و حوادث را با چادر مدیریت کرد و  استان‌های جنوبی نیازمند تامین کانکس هستند و اگر در زلزله غرب هرمزگان کانکس‌ها نبودند با چالش‌های بسیار جدی روبرو می شدیم.

امام جمعه بندرعباس گفت: امیدوارم مجلس شورای اسلامی با همکاری دولت نسبت به تغییر قوانین و مصوبات حوزه مدیریت بحران اقدام کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مسایل و مشکلات بازنشستگان اشاره کرد و بیان داشت: امیدوارم دولت خدمتگزار برای بازنشستگان که یک عمر برای نظام و مردم زحمت کشیده‌اند، تدبیری بیندیشد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با اشاره به حوادث کشور عراق، ابراز کرد: اردوکشی خیابانی راه حل نیست چراکه دشمنان ملت عراق در کمین هستند و آرامش را برای مردم‌عراق نمی‌خواهند.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده بیان کرد: این وضعیت در عراق، شرایط دموکراتیک را تحت تاثیر قرار می‌دهد و آسیب‌های زیادی را برای مردم به دنبال دارد.

وی خاطرنشان کرد: ملت عراق آگاه باشند که در یک آزمون الهی قرار گرفته‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با اشاره به لزوم معرفت‌افزایی هیات‌های مذهبی نسبت به امام حسین (ع) افزود: هیاتی که به مساله معرفتی قیام امام عاشورا توجه نکند، دارای نقص است و از طرفی کم توجهی به شعور حسینی نیز دارای نقص است.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده، شور و شعور حسینی را ۲ بال برای هیات‌های مذهبی دانست و بیان کرد: هیات‌های مذهبی تلاش کنند که هر ۲ بخش شور و شعور حسینی برای افزایش محبت و معرفت مردم نسبت به اهل بیت مورد تاکید قرار گیرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.