×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
فرهنگیان نقش بسزایی در تحقق اهداف جهاد تبیین و ایجاد روحیه امید در جامعه دارند

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، احسان کامرانی در آئین تجلیل از معلمان نمونه استان به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم، با حصور نماینده ولی فقیه در استان، معاون وزیر آموزش و پرورش و جمعی از فرهنگیان استان، با اشاره به نقش و جایگاه معلمان، عنوان کرد: معلمان به عنوان یکی از ارکان مهم توسعه کشور نقش بسزایی در تربیت نسل های آینده دارند.

وی در همین، خصوص، افزود: بخش مهمی از رشد و توسعه کشور مرهون تلاش ها و مجاهدت های جامعه بزرگ فرهنگیان در اقصی نقاط کشور است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: معلمان نقش مهم انسان سازی در جامعه و نهادینه کردن فرهنگ در کشور دارند.

کامرانی، تصریح کرد: نیروی انسانی نقش مهمی در توسعه کشورها دارد و در آموزش نیروی انسانی ماهر مورد نیاز کشورها آموزش و پرورش نقش کلیدی دارد.

وی افزود: توسعه و تحول در جامعه منوط به وجود آموزش قوی در جامعه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، هرمزگان اظهار داشت: تحول در آموزش و پرورش، دانشگاهها و حوزه های علمیه از مطالبات مهم مقام معظم رهبری و معلمان و اساتید در ایجاد تحول نقش بسزایی دارند.

وی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین، افزود: فرهنگیان رسالت خطیری در تحقق اهداف جهاد تبیین به ویژه تشریح دستاوردهای بزرگ ۴۴ ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحولات شگرفی که در طول این سالها شکل گرفته است در جامعه به ویژه در بین دانش آموزان و دانشجویان بر عهده دارند.

کامرانی در همین خصوص گفت: ایجاد روحیه امید و نشاط در جامعه از دیگر ماموریت های آموزش و پرورش در کشور است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: ایجاد روحیه امید و نشاط در نوجوانان و جوانان به عنوان آینده سازان کشور که آماج شبهه افکنی های دشمنان هستند از اهمیت بسزایی برخوردار است و آموزش و پرورش در این زمینه برای خنثی نمودن توطئه دشمنان در ناامید کردن جوانان مسئولیت مهمی دارد.

وی تصریح کرد: استان هرمزگان در سطح ملی از جایگاه مهمی برخوردار است و ضروری است زیرساخت های آموزشی استان متناسب با سرعت توسعه و پیشرفت به همین میزان تقویت گردد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo