×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
تمهیدات لازم جهت سفر به مشهد مقدس در دهه پایانی ماه صفر از هم اکنون پیش بینی شود

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، محسن خاکی نهاد با بیان اینکه تعطیلات پایانی ماه صفر با شهادت امام رضا (ع) مصادف است عنوان کرد: این ایام پرازدحام‌ترین زمان سفر به مشهد مقدس است.

وی افزود:با توجه به افزایش سفرها به مشهد مقدس در این ایام و ظرفیت محدود ناوگان حمل و نقل عمومی، بسیاری از زائران در مسیر برگشت با مشکلاتی مواجه می شوند لذا ضروریست زائران از مبدا اقدام به بلیط برگشت کنند.

رئیس شورای فرهنگی استانداری به ارائه خدمات مطلوب و شایسته در مسیر کاروان های پیاده زائرین امام رضا(ع) اشاره و افزود: مواکب استان با بسیج کردن ظرفیت های داوطلبانه مردمی و با هماهنگی معاونت فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی در این امر شرکت کنند.

خاکی نهاد مطرح کرد: با عنایت به روند افزایشی کاروان های پیاده زائرین امام رضا(ع) در دهه پایانی صفر، نیاز به تامین برخی امکانات لجستیک برای تداوم ارائه خدمات در مسیرهای منتهی به مشهد مقدس نظیر؛ تانکرهای آب رسان ثابت و سیار و سایر اقلام مانند پتو، ویلچر، اقلام بهداشتی و دارویی وغیره وجود دارد لذا علاقه مندان به خیرات و نذورات در این حوزه می توانند با معاونت فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی همکاری نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo