×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
ضرورت تشکیل کمیته بحران در کلیه دستگاه های اجرایی

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،  ، در سومین جلسه کمیته فنی ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان هرمزگان به ریاست مدیرکل بحران استانداری هرمزگان برگزار شد از ضرورت تشکیل کمیته در دستگاه های اجرایی خبر داد و گفت : کمیته بحران در کلیه ی دستگاه های اجرایی تشکیل شود تا قبل بحران ، حین بحران و بعد بحران این کمیته بتواند در کنار هم این بحران ها را مدیریت کند و به بهترین نحو مطلوب عملکرد چشمگیری در این حوزه داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به آموزش آحاد جامعه با محوریت جمعیت هلال احمر تصریح کرد: آموزش آحاد مردم جامعه با محوریت جمعیت هلال احمر و با همکاری صدا وسیما،آموزش و پرورش، شوراهای اسلامی شهر و روستا، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان ها و دستگاه های عضو ستاد بحران در دستور کار قرار می گیرد.

مدیرکل بحران استانداری هرمزگان با اشاره به پیش بینی بارش ها در استان، بیان کرد: هشدارهای بحران توسط دستگاه های اجرایی با جدیت دنبال شود و اقدامات لازم صورت پذیرد.

این مقام مسئول به اجرای طرح روئین تن سازی(“رسا”) با هدف استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در در چرخه ی مدیریت بحران اشاره کرد و بیان داشت: این طرح شامل دو گام بوده است که گام اول شناسایی و تشکیل بانک اطلاعاتی و گام دوم نسبت به ساماندهی ،آموزش و تشکیل تیم های واکنش سریع اقدام خواهد شد.

حسن زاده در پایان به برگزاری دومین نمایشگاه بین‌المللی مدیریت بحران ایران قوی اشاره کرد و اظهار داشت: دومین نمایشگاه بین‌المللی مدیریت بحران ایران قوی در دی ماه امسال در تهران برگزار می شود که تمام اعضای این ستاد، دانشگاه ها، جوامع علمی ،شرکت های دانش بنیان می توانند جهت ارائه ی آخرین دستاوردها و یافته ها در حوزه چرخه ی مدیریت در این نمایشگاه ارائه دهند و قرار است یک غرقه نیز در نمایشگاه داشته باشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo