×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
افزایش ۲۴ ساعتی میزان ذخیره سازی اضطراری آب شرب شهر خمیر

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، علیرضا جزء قاسمی در این بازدید با اشاره به اهمیت پروژه های آبرسانی شهرستان خمیر افزود: اجرای خط انتقال آب از آب شیرین کن خلیج فارس به بخش های کهورستان و رویدر، شهرک علوی و مجتمع کشار و همچنین احداث مخزن ۵ هزار متر مکعبی شهر خمیر از جمله پروژه های مهمی است که با تکمیل آنها باعث پایداری آب شرب بخش زیادی از  مناطق شهرستان خمیر خواهد شد.

وی با بیان اینکه آبفای کشور در راستای تقویت زیرساخت های آبرسانی جدیت دارد، گفت: سرعت در اجرای پروژه ها و پایداری آب شهرها و روستاها برای آبفای کشور از اهمیت به سزایی برخوردار است که امیدواریم با تامین اعتبار لازم این پروژه ها به سرانجام برسد.

جزء قاسمی ادامه داد: تکمیل مخزن پنج هزار متر مکعبی خمیر به عنوان یکی از پروژه های تاثیرگذاری است که میزان ذخیره سازی آب این شهر تا ۲۴ ساعت را افزایش خواهد داد.

در ادامه این بازدید عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با اشاره به بازدید معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری آبفای کشور و مدیرکل دفتر بحران و پدافند غیرعامل از مخزن پنج هزار متر مکعبی شهر خمیر  و پیشرفت ۲۰ درصدی آن گفت: ۴۰ هزار نفر از احداث این مخزن در شهر خمیر و روستاهای همجوار بهره مند می شوند.

وی پیش بینی کرد: این مخزن تابستان سال آینده وارد مدار بهره برداری شود. به گفته وی، با تکمیل این مخزن، میزان ذخیره سازی آب شهر خمیر از ۱۲ ساعت به ۲۴ ساعت ارتقا می یابد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo