×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
آمار دقیق ثبت احوال زیربنای به ثمر نشستن برنامه ریزی ها در بخش های مختلف است

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، علی رئوفی در آئین گرامیداشت هفته ثبت احوال با حضور مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، مدیران و کارکنان ثبت احوال استان، عنوان کرد: سازمان ثبت احوال نقش بسزایی در جمع آوری آمار و اطلاعات حیاتی و جمعیتی کشور دارد.

وی در همین خصوص،افزود: آمار دقیق سازمان ثبت احوال زیربنای برنامه ریزی و توسعه در بخش های مختلف است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: آمار دقیق سازمان ثبت احوال نقش بسزایی در به نتیجه رسیدن تصمیم گیری ها در حوزه های مختلف دارد.

رئوفی، تصریح کرد: سازمان ثبت احوال از جمله ارگان های است که از روش های سنتی ارائه خدمات به سمت ارائه خدمات به صورت تمام الکترونیک حرکت کرده است که یک مزیت مهم در گسترش خدمات دولت الکترونیک محسوب می شود.

وی اظهار داشت: سازمان ثبت احوال از جمله نهادهای دولتی با سابقه و قدیمی است که در تشکیلات دولتی ایجاد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با اشاره به درخواست های کارکنان اداره کل ثبت احوال استان برای بهبود حقوق و مزایا تصریح کرد: مطالبه مجموعه کارکنان ثبت احوال در خصوص بهبود پرداخت حقوق و مزایا بجا است و این موضوع مهم به استاندار محترم استان منتقل می شود تا از طریق مبادی ذیربط پیگیری شود.

رئوفی با اشاره به رونمایی از سند هویتی مرحوم سید علی علوی فعال رسانه استان همزمان با هفته ثبت احوال با حضور فرزندان خردسال آن مرحوم، عنوان کرد: مرحوم علوی از خبرنگاران و فعال رسانه ای اخلاق مدار استان بود که رفع مشکلات مردم از دغدغه های مهم وی بود و اقدام اداره کل ثبت احوال استان در تکریم و بزرگداشت این مرحوم و رونمایی سند هویتی قابل تقدیر است.

وی، تصریح کرد: تکریم و احترام بزرگان به معنای احترام به فرهنگ خود است و بزرگداشت بزرگان نشانه بزرگی تکریم کنندگان است.

برچسب ها :