×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
کشف انبار احتکار کالاهای تنظيم بازار برابر مطالبه بحق شهروندان در بندرعباس

به گزارش تجارت جنوب آنلاین ،سردار “غلامرضا جعفری” با توجه به تدابيرمسئولين جهت تنظيم بازار عرضه و تقاضا ايام نوروز نسبت به تزريق ارزاق عمومي در بازار اقدام که در اجرايي گرديدن اين تدابير تعدادي افراد فرصت طلب و سود جو با احتکار اين کالاهاي اساسي اقدام به اخلال در چرخه عرضه نموده که به تبع آن مشکلاتي براي معيشت شهروندان به وجود آمده که در اين راستا ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومي استان به منظور برخورد با محتکرين کالاهاي اساسي و ارزاق عمومي اقدام کردند.

وی با تأکید بر اینکه طی رصدهای صورت گرفته متأسفانه تعداد زیادی از شهروندان از کمبود و نحوه تقسیم کالاهای تنظيم بازار در ایام نوروز گلایه داشتند، افزود: در راستاي طرح سراسری مبارزه با قاچاق و احتکار کالا و در پي رصدهای اطلاعاتي بعمل آمده، مأموران پلیس امنیت عمومی استان موفق به شناسایی دو انبار سردخانه واقع در شهرستان بندرعباس شدند.

سردار جعفری اظهار داشت: مأموران ضمن کشف و شناسایی انبارهای موصوف، پس از هماهنگی های قضائی و با همکاری کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت ، سازمان جهاد کشاورزي ،تعزيرات حکومتي و بسيج اصناف در بازید از محل مورد نظر قریب 2 تن گوشت مرغ، یک تن گوشت قرمز و 2 تن میوه و انواع مواد غذایی کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ارزش کالاهای احتکار شده توسط متهمان را بالغ بر 5 میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شد.

سردار جعفری با اشاره به اینکه موارد کشف شده جهت توزيع در بازار تحويل جهاد کشاورزي گرديد،از مردم خواست: در صورت شناسایی محتکران و عاملان ایجاد ناامنی در نظام اقتصادی جامعه، مراتب را به مراجع قضائی و انتظامی اطلاع دهند.

برچسب ها :