×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دیدار مدیر درمان تامین اجتماعی با اعضای انجمن ام اس هرمزگان

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، احمد نگهی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و وضعیت موجود انجمن گفت:این انجمن بیش از ۷۰۰ نفر تحت پوشش دارد که به بیماری ام اس مبتلا بوده و اغلب از آن ها بیمه شده تامین اجتماعی هستند که مدیریت درمان تامین اجتماعی می تواند با استفاده از ظرفیت های موجود خود شرایط ویژه ای را برای این بیماران رقم بزند تا مشکلاتشان به حداقل برسد و جز بیماری دغدغه دیگری نداشته باشد.

احمد نگهی افزود: خوشبختانه تمام امکانات تشخیصی و درمانی برای این بیماران در استان هرمزگان فراهم هست و نیازی به اعزام بیمار به خارج از استان نیست اما با حمایت های درمان تامین اجتماعی این امکانات می تواند افزایش یابد.

مومنی ضمن قدردانی از عملکرد خوب این انجمن و پیگیری های رییس انجمن ام اس استان گفت: بر خود واجب میدانیم از همه ظرفیت های موجود مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی برای رفع مشکلات این بیماران استفاده کنیم تا مشکلی جز بیماری برای این بیماران وجود نداشته باشد.

مومنی اظهار داشت: انجام ام آر آی برای این بیماران بصورت ویژه و اورژانسی برقرار است و با برنامه ریزی در سریعترین زمان ممکن خدمات درمان های غیر مستقیم سازمان و غیر شمول را برای این بیماران و تهیه لوازم پزشکی هموار کنیم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo