×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
برگزاری اختتامیه همایش نغمه سرایان اهل سنت کشور در ایـزوایکـو

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، سلمان ضربی در اختتامیه این همایش، ضمن تبریک به مناسبت عید سعید مبعث اظهار کرد: به همت جوانان این مملکت و مسئولین خدومی که در عرصه‌های مختلف تلاش می کنند، درب‌های فتوحات یکی پس از دیگری فتح می شود.

وی افزود: خداوند را شاکریم در این مجتمع که جبهه جنگ اقتصادی و صنعتی است برای ظهور و ثبوت توانایی فرزندان این مملکت، موفق شدند کشتی بزرگ و اقیانوس پیما را  که تقریبا ۲۰ سال پیش، جز یکی از پیشرفته ترین کشتی های موجود در جهان بوده بسازند و با عنوان پرچم جمهوری اسلامی ایران در همه دریاهای آزاد و تمام بنادر جهان بتواند تردد داشته باشد و کالاهای ایرانی و خارجی را جابه جا نماید.

ضربی ادامه داد: بر مردمان جهان باورپذیر نیست کشوری که بیش از ۴۰ سال با این حجم از تحریم ها، هنوز روی پای خود ایستاده و اکنون نیز در حال تلاش و ادامه دادن است و پیشرفت روز افزونی را دارد.

مدیرعامل ایزوایکو عنوان کرد: مسیر پیشرفت این کشور به دست تک تک جوانان ما رقم می خورد وباید این خودباوری و همت بلند و دل آگاه را داشته باشیم تا بتوانیم در عرصه های مختلف صنعتی موفقیت کسب کنیم.

ارجونی مسئول سازمان بسیج مداحان و هیآت مذهبی کشور نیز در این همایش اظهار کرد: اختلاف افکنی و تفرقه و  انشقاق بین گروه های مذهبی از شیوه های ترکیبی دشمن است.

وی افزود: با درایت بزرگان و  با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب نقشه دشمنان نقش بر آب شد.

در پایان این همایش شرکت کنندگان به همراه جمعی از مدیران و مهندسین ایزوایکو، از مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران بازدید و از نزدیک با روند ساخت شناورهای مختلف آشنا شدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo