×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
نتیجه هر مطالبه‌گری باید موجب امیدآفرینی در جامعه شود

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، محسن خاکی نهاد با بیان اینکه نکته مهمی است که مواضع مجمع مطالبه‌گران همراه با تاکید بر مسئله محوری بوده گفت: البته که موضوعات اجتماعی در جامعه امروزی ما مهم است اما اولویت موضوعات اقتصادی در جامعه است و مطالبه‌گری باید در فضای جامعه مشارکت ایجاد کند.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی استانداری هرمزگان اظهارداشت: فضای مطالبه‌گری نباید به سمتی برود که باعث برهم زدن وحدت در بین مردم شود، نتیجه هر مطالبه‌گری باید موجب امیدآفرینی در جامعه شود. وی با اشاره به اینکه زمانی یک مطالبه‌ ارزشمند است که در فضای تعامل و سازندگی شکل بگیرد عنوان کرد: نقد یا مطالبه‌گری نسبت به هر دستگاهی باید همراه با راه کار باشد.

خاکی نهاد با بیان اینکه ایجاد هسته های تخصصی یک اقدام شایسته در مجمع مطالبه‌گران است گفت: از ظرفیت مسئولان برای حضور در هسته های تخصصی استفاده شود. وی با اشاره به اینکه مسئولان نیز در لباس قانون به نوعی مطالبه‎‌گر هستند افزود: باتوجه به پیش رو بودن انتخابات کار مطالبه‌گران بسیار به نسبت سخت تر خواهد بود چراکه مطالبات مردم نباید به نفع یک جریان خاص مصادره شود.

 

 

کمیته عفاف و حجاب درهرمزگان ایفای نقش کند

علیرضا صالحی دبیر مجمع مطالبه‌گران استان هرمزگان در نشست قطبی مجامع مطالبه‌گری شهرستان های حوزه مرکز استان هرمزگان گفت: اولیت در کار تشکیلاتی اعتلا و رشد افراد است و ما به دنبال توانمندسازی مطالبه‌گران هستیم.

وی با بیان اینکه خودبینی نباید در انجام کار مطالبه‎‌گری وجود داشته باشد اظهارداشت: بدون جبهه سازی در مطالبه‌گری، مطالبات مردمی زمین خواهد ماند. صالحی با بیان اینکه باید به دنبال تشویق مردم برای کار مطالبه‌گری باشیم افزود: باتوجه به مسائلی که در استان ما وجود دارد، ورود مسئله محور به برخی از مطالبات کلان استانی با توجه به سیر منطقی و مطالعه تخصصی دنبال شود.

او در ادامه گفت: مجمع مطالبه‌گران هرمزگان نسبت به همه استان ها در حوزه کار تشکیلاتی پیشگام است، به طوری که مجامع مطالبه‌گری در سطح بخش های تابعه استان درحال برگزاری است.

دبیر مجمع مطالبه‌گران هرمزگان در ادامه با اشاره به موضوع حجاب عنوان کرد: کمیته عفاف و حجاب در هرمزگان تشکیل شده که ۲۶ دستگاه در آن بایستی ایفای نقش کنند، اما کماکان برخورد های سلبی بیش از ایجابی به چشم می‌خورد.

صالحی با بیان اینکه نقش گروه های مردمی در حوزه عفاف و حجاب به خوبی حس می‌شود تصریح کرد: نه تنها برخی از نهاد ها و ارگان ها به وظیفه خود در این خصوص عمل نکرده بلکه از نیروهای خلاق مردمی نیز حمایتی نمی‌کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo