×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
ارتقاء کیفیت خدمات شهری و تسهیل در تردد شهروندان با اجرای عملیات آسفالت در سطح شهر

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،، حسین بازماندگان با تاکید بر اینکه یکی از اولویت‌های مجموعه شهرداری، بهبود وضعیت معابر و خدمات رسانی مستمر به شهروندان است، بیان کرد: ساماندهی خیابان ها، معابر و محلات شهر بندرعباس یکی از دغدغه ها و مطالبات مهم شهروندان است و شهرداری با اجرای اقداماتی در این زمینه به دنبال کسب رضایتمندی شهروندان می باشد.

بازماندگان گفت: سال گذشته با مجوز شورای اسلامی شهر بندرعباس، قرارداد آسفالت و روکش معابر اصلی شهر به مبلغ ۷۰ میلیارد تومان منعقد شد که تاکنون ۸۰ درصد کار انجام شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری بندرعباس در ادامه اظهار داشت: در راستای نهضت آسفالت سطح محلات توافقنامه ای با مسکن و شهرسازی جهت آسفالت بافت های فرسوده در مناطق چهارگانه شهرداری به مساحت ۷۰ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان منعقد شده است که می توان از جمله محله سنگ کن غربی در منطقه یک، محله چاهستانی ها در منطقه ۲، محله شاهد در منطقه ۳ و محله سورو در منطقه ۴ اشاره نمود.

بازماندگان تصریح کرد: در سالجاری توافقنامه ای با مسکن و شهرسازی برای اجرای ۱۲۱ هزار متر مربع آسفالت محلات و معابر اصلی بافت فرسوده منعقد شده که در مرحله برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار می باشیم و برای این حجم از آسفالت ۵۴ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

وی افزود: در سطح منطقه یک حدود ۸۳۰۰ متر مربع، منطقه دو ۳۰ هزار متر مربع، منطقه سه ۳۳ هزار متر مربع و منطقه چهار ۵۰ هزار متر مربع برای سالجاری آسفالت اجرا می شود.

بازماندگان به اقدامات صورت گرفته در سال گذشته اشاره و خاطر نشان کرد: در سال گذشته در راستای بهسازی و نوسازی آسفالت و تسهیل در عبور و مرور شهروندان حدود ۳۲۰ هزار متر مربع محلات سطح شهر آسفالت شد.

وی گفت: بخش دیگری از اقدامات انجام شده، شروع اجرای پل پیامبر اعظم و تقاطع مهرگان و همچنین اتمام اولویت پنجم می باشد.

معاون عمرانی شهرداری بندرعباس در ادامه سخنان خود به مهمترین برنامه های سالجاری اشاره و تصریح کرد: اتمام تقاطع های پیامبر اعظم و مهرگان، تکمیل ساختمان معاونت ها، ساماندهی ورودی شهر به طول ۵ هزار و ۸۰۰ متر، تکمیل بلوار ساحلی، اتمام پل پیامبر اعظم، تکمیل ساختمان فرهنگسرای شاهد سه راه برق، اصلاح درز خور شیلات و پل رسالت، تکمیل رواق بازار، تکمیل بلوار ساحلی شرقی، اتمام کانال جمع آوری آب‌های سطحی بلوار معلم و آزادگان، احداث معبر به طول یک کیلومتر شامل ۱۴ متر عرض معبر و ۴ متر پیاده رو در دو طرف معبر، اجرای کانال دفع آب‌های سطحی بطول یک کیلومتر در محله گل کنی می باشد.

بازماندگان در پایان گفت: امیدواریم با همراهی و مشارکت مردم شاهد توسعه، آبادانی و پیشرفت شهر بندرعباس باشیم و بتوانیم خدماتی شایسته و در خور شان شهروندان ارائه نمائیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo