×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
نوای روح بخش دعای عرفه در کانون های مساجد منتخب هرمزگان طنین انداز می شود

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، اسلام خواجه یی افزود: همزمان با روز نهم ذیحجه، مصادف با روز عرفه، هرمزگانی های مومن و خداجو با حضور در کانون های فرهنگی هنری مساجد، همنوا با حجاج بیت الله الحرام نوای روحبخش دعای عرفه را زمزمه خواهند کرد.

وی با بیان اینکه مراسم معنوی قرائت دعای عرفه در کانون های فرهنگی هنری مساجد با برنامه های ویژه فرهنگی قرآنی همراه خواهد بود، گفت: در این برنامه ها از ظرفیت نوجوانان و جوانان عضو کانون ها استفاده می شود.
سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان ادامه داد: تلاوت کلام الله مجید، دعای فرج و زمزمه دعای روحبخش عرفه ازجمله برنامه های این مراسم معنوی است.

وی از مشارکت کانون های فعال در طرح قربانی برنامه تلویزیونی سمت خدا که با همکاری کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه(س) و موسسه ای به همین نام اجرا می شود به عنوان یکی از برنامه های شاخص ویژه عید قربان نام برد و افزود: همکاری در برگزاری نماز عید قربان از دیگر برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان است.

گفتنی است؛ یکهزار و ۶۰ کانون فرهنگی هنری با مجوز رسمی ستاد هماهنگی کشور در مساجد هرمزگان فعالیت می کنند و ۱۶ مسجد دیگر نیز درخواست صدور مجوز تاسیس کانون را در سامانه بچه های مسجد ثبت کرده و منتظر دریافت مجوز فعالیت هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo