×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
زنده نگاه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،فرشاد محمدی عصر پنجشنبه در نشست نقد و بررسی کتاب«آتشی که گلستان شد» اثر سارا کرمی با موضوع: زندگی شهید خلیل تختی نژاد، ضمن تقدیر از همدلی و پشتیبانی مردم، بخشداری تخت و خانواده شهید تختی نژاد اظهار داشت: در سالروز شهادت شهید حججی و بزرگداشت شهدای مدافع حرم هستیم و توفیق داشتیم در سفر از بندرعباس به تخت ، همسفر پدر شهید تختی نژاد باشیم و خاطرات ایشان با فرزند شهیدشان را مرور کنیم که جای بسی مباهات و قدردانی است.

محمدی با مهم شمردن دغدغه‌های فرهنگی مسئولان بخش تخت اضافه کرد: ایثار و شهادت و پرداختن به آن، بعد از جنگ وظیفه ما را خیلی سنگین می‌کند، چون تمام سعی دشمن این است که مؤلفه‌هایی که موجب می‌شود هویت ایرانی اسلامی ما بدرخشد را از بین ببرد، بنابراین در این وضعیت، کشوری که هویتش از بین برود قطعاً مورد تهاجم فرهنگی قرار خواهد گرفت و در این تهاجم مغلوب خواهد شد.

وی با اشاره به مولفه های انقلاب در شرایط کنونی تصریح کرد: به لطف خدا با مولفه‌هایی مانند محرم و صفر، اربعین، ماه مبارک رمضان و …، انقلاب اسلامی ما پابرجا است و به فضل خدا و پشتیبانی امام عصر نیز همواره ماندگار خواهد بود.

این مقام مسئول ادامه داد: رسالت ما قطعاً در راستای امیدآفرینی و ایجاد شور و نشاطی است که دستور مقام معظم رهبری می باشد و ان شالله در حوزه وظایف سازمانی خود تلاش مضاعف می کنیم تا ضمن بررسی تهدیدهای درونی و بیرونی منطقه، برنامه‌ها را بر اساس نیاز سنجی و اثرگذاری طراحی و مورد ارزیابی قرار دهیم.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان هرمزگان با بیان اینکه اگر در مسیر انقلاب مردمی و فرهنگی، نیروی مردمی نیز در کنار ما قرار بگیرند، بدون تردید موفقیت بیشتری کسب خواهیم کرد، خاطر نشان ساخت: سعی می کنیم در حوزه آسیب‌های اجتماعی، تقویت هویت ایران اسلامی و بزرگداشت اسطوره‌ها و فرهیختگان این دیار که در رأس آن‌ها شهدا قرار دارند کم نگذاریم و شبانه روز در این مسیر حرکت کنیم.

محمدی گفت: انتقال مفاهیم دینی، مذهبی و آیینی و این قبیل مسائل به کودکان، از طریق برنامه‌های فرهنگی و هنری مانند قصه‌گویی، سرود و سایر مسائل که سفارش مقام معظم رهبری هم هست،که ((با زبان هنر با نسل جدید سخن بگویید)) را در دستور کارمان قرار داده ایم.

وی اضافه کرد: اصولا سیاست و تاکید نهاد کتابخانه های عمومی کشور در ادارات کل کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور بر پیوست‌های فرهنگی است، بنابراین سوای توسعه سرانه فیزیکی کتابخانه عمومی که اهمیت فراوان دارد، سیاست جدید این است که برای تمامی افرادی که به کتابخانه می‌آیند و یا نمی‌آیند برنامه داشته باشیم و در همین راستا اعتبارات به مسائل اصلی حوزه فرهنگی اختصاص خواهد یافت.

این مقام مسئول ابراز داشت: تمام تلاشمان این است که در جایگاهمان به عنوان یک چرخ دنده‌ با تمام توان، ۲۰ دستگاه فرهنگی را در بخش سخت‌افزاری و نرم‌افزاری درگیر کنیم و دست به دست هم و با استفاده از ظرفیت نیروهای مردمی برنامه‌های تاثیرگذار فرهنگی را دنبال کنیم.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان هرمزگان با اعلام اینکه تلاش می‌کنیم بیشتر از وظایف سازمانی مان برای مردمی که دل در گرو انقلاب دارند خدمت کنیم گفت: با برجسته کردن رشادت‌ها ودلاور مردی‌های جوان پهلوان خلیل تختی نژاد، سایر شهدا، امام شهدا و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری، اجازه نخواهیم داد، خواب برگشت آمریکا و دوستداران آمریکا برای این مملکت عزیز تعبیر شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo