×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
هشت سال دفاع مقدس برکات فراوانی را برای کشور ایران به ارمغان آورد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی افزود: شهدا و ایثارگران و جانبازان به قضا و قدر الهی صبوری کردند لذا نامشان جاودانه ماند، همه انسانها مورد آزمایش الهی قرار می‌گیرند، بنابراین اگر در برابر آزمایشات الهی توانمندی‌های خدادادی خود را نشان دادند و سربلند بیرون آمدند نامشان در تاریخ به یادگار می‌ماند.

رضایی ادامه داد: از طرف دیگر اگر به ایران حمله شود مدافعی در جهان ندارد، این چند زمینه را فراهم دیدند و به کشور ما حمله کردند اما ملت ایران و جمهوری اسلامی ایران با مقاومت، تمام نقشه‌های شوم استکبار جهانی را نقش برآب کردند.

وی تصریح کرد: مردم ایران در جنگ تحمیلی با دست خالی می‌جنگیدند و امکانات و اسلحه لازم در اختیار نداشتند، البته خیانت‌هایی در همان اوایل جنگ به کشور ایران صورت گرفت اما رمز پیروزی و موفقیت کشور ایران در هشت سال دفاع مقدس، رهبری و حاکمان اسلامی بود.

نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج اذعان داشت: در ۲۰۰ سال گذشته تاریخ ایران اسلامی با هر حمله ای، بخشی از کشور جدا شد تنها نقطه افتخار آمیز در تاربخ یادشده، دفاع مقدس است که حتی یک وجب از خاک کشورمان در دست دشمن باقی نماند. دشمن با راه‌اندازی جنگ تحمیلی چندین اهداف بزرگ ازقبیل نابودی انقلاب اسلامی ایران، شکست جمهوری اسلامی و جدایی بخشی از کشور را دنبال می‌کرد. لذا تمام همپیمانان صدام به کمکش آمدند اما مردم مظلوم اما فداکار ایران اسلامی یک تنه تا پای جان از کشور و ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کرد و پبروز میدان بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo