×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بازدید خبرنگاران از مجتمع ایزوایکو در قالب اردوی «راویان پیشرفت»

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، اردوی راویان پیشرفت یکی از بارزترین مصادیق فعالیت رسانه ای امیدآفرین برای معرفی دستاوردها و ظرفیت های داخلی در برابر یاس آفرینی دشمن است.

اردوی «راویان پیشرفت» به دنبال آن است که اصحاب رسانه از فعالیت‌های صورت گرفته در بخش های صنعت و تولید بازدید داشته باشند و از نزدیک در جریان پیشرفت ها قرا بگیرند و راویان فعالیت‌های انجام شده در صنعت باشند.

با ابتکار بسیج رسانه استان هرمزگان بیش از ۴۰ نفر از خبرنگاران رسانه های مختلف در این استان در قالب اردوی «راهیان پیشرفت» از بخش های مختلف مجتمع کشتی سازی و صنایع دریایی فراساحل ایزوایکو دیدن کردند و پیشرفت های محسوسی در حوزه ساخت و تعمیر انواع کشتی ها و سازه های دریایی و … را رویت کردند.

محمدرسول جلالی، رئیس بسیج رسانه هرمزگان در آیین آغاز به کار این اردو گفت: اردوی راویان پیشرفت در راستای فرامین مقام معظم رهبری و با هدف امیدآفرینی در جامعه برگزار شده تا دستاوردهای انقلاب و نظام در بخش های مختلف به ویژه صنعت به جامعه معرفی شود.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران و جمهوری اسلامی ایران در دوران عمر بیش از ۴۰ ساله خود دستاوردهای بسیاری داشته که برخی از آن‌ها در حوزه صنعتی است که باید به جامعه معرفی شود.
رئیس بسیج رسانه هرمزگان ادامه داد: خبرنگاران حاضر در این اردو از بخش‌های مختلف مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) بازدید کرده و با دستاوردهای مهم این حوزه آشنا شدند.

وی با بیان اینکه معرفی درست این دستاوردهای می‌تواند روحیه غرور ملی و افتخار به هویت ایرانی را عمیق‌تر کرده و بر نشاط اجتماعی بیفزاید، عنوان کرد: این کار باید توسط متخصصان حوزه رسانه و تبلیغات و خبرنگاران انجام شود که به‌خوبی می‌توانند بافکر و ایده و نظر خود آثار عمیقی در جامعه داشته باشند.

سلمان ضربی، مدیرعامل مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) نیز با بیان اینکه این مجتمع خدمات خوبی در زمان تحریم به بخش دریایی کشور داده است، گفت: در زمینه نفت و گاز اکنون ۲ طرح بزرگ را در میدان نفتی فروزان و مرحله ۱۱ پارس جنوبی در دست دارد که مجموع اعتبار اجرای آن‌ها ۲۵۰ میلیون دلار است.

وی با اشاره به اینکه مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) در زمینه ساخت کشتی هم قرارداد ساخت ۲ فروند کشتی را منعقد کرده است، افزود: بزودی عملیات ساخت کشتی اول آغاز خواهد کرد و کشتی دوم که ۱۴۵ متر طول دارد روند ساخت آن در هفته‌های آینده آغاز خواهد شد.

مدیرعامل کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران(ایزوایکو) ادامه داد: آمبولانس دریایی نیز در دست ساخت است که در دهه فجر به مالک شناور تحویل داده خواهد شد

وی با بیان اینکه دو هزار و ۶۳۰ نفر در مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) در زمینه‌های تعمیر کشتی، ساخت جکت‌های نفتی و غیره مشغول بکار هستند، افزود: اگر کشتی های بزرگ‌تری جذب شود این ظرفیت تا ۱۰ هزار نفر افزایش خواهد یافت.

شرکت در آیین تشییع پیکر پاک و مطهر شهید گمنام با حضورمسئولان، متخصصین و کارگران شاغل در مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران(ایزوایکو) از دیگر برنامه های ارودی «راویان پیشرفت» بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo