×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ویژه برنامه شو نشینی شب یلدا در بوستان آزادشهر برگزار شد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، جشن شو نشینی به مناسبت شب یلدا، با حضور اعضای شورای شهر، مدیر منطقه دو، رؤسای منطقه دو و تعداد بسیاری از شهروندان در بوستان آزادشهر برگزار گردید.

مهدی احمدی قلعه‌قاضی بیان کرد: شهرداری منطقه دو به مناسبت شب یلدا که یکی از کهن‌ترین جشن‌های ایرانی است، مراسم شو نشینی را در بوستان آزادشهر برای ایجاد خاطره خوب در ذهن شهروندان برگزار نمود و با استقبال خوب شهروندان رو به رو شد.

وی عنوان نمود: هنرمندان حاضر در این برنامه هر یک به گونه‌ای سنت‌های شب یلدا را یادآور شدند و یلدای باستان را به شکلی زیبا به تصویر کشیدند. استاد محمدعلی قویدل با خواندن حافظ و شعری به گویش بندری، سنت‌های مردم بندرعباس در این شب را تعریف و امیرحسین والا نیز با خواندن شاهنامه برای کودکان به این جشن باستانی رونق بخشیدند.

مدیر منطقه دو افزود: فرید خرمی(مجری)، هانیه هادی‌نژاد( اجراگرکودک)، رضا ذریه( تقلید صدا) و هادی آیین‌طلب (خواننده) از دیگر هنرمندان حاضر در این جشن بودند و هر یک با هنر خود، شادی و شور را به جشن شو نشینی افزودند.

احمدی قلعه‌قاضی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از همکاری سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری بندرعباس، رادیو و تلویزیون گمبرون شهر و سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس و استقبال شهروندان بندرعباسی گفت: امید است توانسته باشیم با برگزاری این جشن، خاطره‌ای به یاد ماندنی در ذهن شهروندان عزیز به جا گذاشته باشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo