×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
منطق پوشالی و معیارهای دوگانه غرب در قبال غزه و ایران از هم پاشید

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، شیخ یوسف جمالی با بیان اینکه رفتارهای دوگانه و بی اعتنایی به جان باختن ۳۳ هزار نفر در غزه منطق و رفتار غربی ها را نمایان تر کرد، ادامه داد: غرب در قبال جان باختن ۳۳ هزار نفر در غزه سکوت و آن را دفاع مشروع می خواند اما زمانی که ۶ نفر از نیروهای آشپزخانه جهانی توسط صهیونیست ها جان باختند، موضع گرفتند و آن را محکوم کردند و این نشان داد که آنها علیرغم آنچه مطرح می کنند، اعتقاد ندارد و صرفا زمانی که خودشان و نیروهایشان مورد آسیب قرار می گیرند، موضع گیری می کنند و رفتار اسرائیل در قبال مردم غزه و ایران را دفاع مشروع می دانند.

وی با بیان اینکه ما هم از جان باختن نیروهای آشپزخانه جهانی متاثر شدیم، افزود: این حادثه ضمن اینکه ذات صهیونیست ها را به همه روشن کرد، رفتار دوگانه غرب و منطق پوشالی آنها را نیز برای مردم نشان داد.

به گفته شیخ جمالی، غرب دوگانگی رفتارش در قبال حمله صهیونیست ها به سفارت ایران در سوریه و تلافی این حمله از سوی ایران را نیز نمونه دیگری از منطق پوشالی آنها دانست.

به گفته امام جمعه اهل سنت بندرعباس، ذات اسرائیل اشغالگری است و بیش از ۷ دهه است که زندگی مردم فلسطین را مورد هدف قرار داده و در حال از بین بردن است.

شیخ یوسف جمالی همچنین در حاشیه برپایی نماز جمعه با اشاره به سخنان پیش از خطبه رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، مقوله سلامت را مهم ارزیابی کرد و از خیرین و مردم استان خواست در این زمینه با علوم پزشکی مشارکت کنند تا شرایط بهداشت و درمان رو به توسعه باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo