×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دستاورد سفر استاندار هرمزگان به تهران

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، فریدون همتی استاندار هرمزگان در سفر خود به تهران پیگیر تامین و رفع برخی از نیازهای استان در حوزه‌های مختلف بود که مصوبات و دستاوردهای مناسبی در این زمینه پس از برگزاری جلسات مکرر حاصل حاصل شد.

حوزه مسکن/ ساماندهی هزار و 100 واحد مسکونی اراضی دولتی محله گل‌کنی و اسلام آباد

در دیدار استاندار هرمزگان با وزیر راه و شهرسازی مصوب شد که اراضی دولتی محله گل کنی و اسلام آباد بندرعباس که در تصرف افراد بوده در اختیار شهرداری بندرعباس قرار گیرد تا  در راستای طرح مصوب شده در کارگروه بازآفرینی مسکن استان هرمزگان، شهرداری بندرعباس نسبت به ساماندهی هزار و 100 واحد مسکونی اقدام کند. این طرح به سرعت پس از انجام مکاتبات اداری اجرا خواهد شد.

اجرایی شدن مصوبه اقدام ملی احداث 10هزار واحد مسکونی در اراضی 350 هکتاری بندرعباس که بلاتکلیف مانده بود از دیگر موارد مطرح شده در این دیدار بود.

حوزه زیرساخت آموزشی/ انعقاد و مبادله تفاهم‌نامه احداث 200 فضای آموزشی با اعتبار 500 میلیارد تومان

طی جلسه فریدون همتی استاندار هرمزگان با رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور تفاهم‌نامه احداث 200 فضای آموزشی با اعتبار 500 میلیارد تومان در استان هرمزگان انعقاد و مبادله شد.

ساخت شهرک آموزشی و کلینیک درمانی ویژه آموزش و پرورش در هرمزگان و تامین اعتبار احداث هزار و 600 کلاس درس تا مهر ماه سال ۱۴۰۰ نیز از دیگر مواردی بود که مورد توافق استاندار هرمزگان و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور قرار گرفت.

حوزه راه/ اختصاص 186 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت راه‌های بشاگرد

با پیگیری استاندار هرمزگان از سوی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ۱۸۶ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت راه‌های شهرستان بشاگرد به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هرمزگان، اختصاص یافت.

در دیدار استاندار هرمزگان با معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور نیز مقرر شد که ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل کریدور ساحلی جنوب کشور در هرمزگان تخصیص یابد.

حوزه درمان/ تامین و تحویل 95 قلم تجهیزات پزشکی درمان کرونا به دانشگاه علوم پزشکی

تامین و تحویل 95 قلم انواع تجهیزات و دستگاه‌های جدید پزشکی و درمانی به دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان برای درمان بیماران مبتلا به کرونا در هرمزگان با پیگیری‌های فریدون همتی حاصل شد.