×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
موحدی از ارشاد هرمزگان به آموزش و پرورش بازگشت/آخر دیماه پایان حکم سرپرست فعلی ارشاد

علی بندرعباسی غلامی در گفت و گو با تجارت جنوب آنلاین گفت: با توجه به درخواست اداره کل آموزش و پرورش جهت بازگشت وی نیاز آن ها به نیرو این اقدام رخ داد.

وی با بیان اینکه با توجه به پایان زمان ماموریتش، با ادامه مسوولیت در ارشاد امکان بروز مشکلات حقوقی برایش وجود داشت، افزود: ماموریت آقای موحدی در این اداره تمام شده و تا آخر آذرماه بیشترحضور وی امکانپذیر نبود.

بندرعباسی در پاسخ به این سوال که زمان پایان سرپرستی خود وی کی خواهد بود،گفت: حکم سرپرستی اداره کل ارشاد تا آخر دیماه است اما به زودی مدیر کل ارشاد هرمزگان معرفی خواهد شد.
به گزارش تجارت جنوب آنلاین در صورت عدم معرفی مدیرکل جدید با توجه به اینکه علی بندرعباسی غلامی از نیروی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان مشغول به فعالیت است، امکان تمدید سرپرستی وی منعی ندارد.

وی اواخر تیرماه امسال به این سمت منصوب شده است و مسوولان هر هفته وعده انتصاب مدیر کل را به جامعه عظیم فرهنگی استان می دهند. شنیده ها حاکیست تعداد زیادی گزینه برای این اداره کل معرفی شده اما هنوز وزارتخانه به جمع بندی برای انتصاب نرسیده است.

تخریب برخی گزینه های معرفی شده از سوی استانداری توسط برخی افراد دارای نفوذ و هم چنین تاکید وزارتخانه برانتصاب نیرویی از بدنه فرهنگ و ارشاد باعث شده این انتصاب به طول بیانجامد.

اخیرا محمد دلپسند؛ معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی و مدیر خبرگزاری ایسنا منطقه خلیج فارس و انوشیروان پیشدار مدیرحوزه هنری پس از اینکه محمد کمالی زرکانی به سرپرستی دفتر استاندار منصوب شد، از گزینه های جدی در این سمت بودند و نامی از خانم فرخنده جلالی از نیروهای اداره کل ارشاد هرمزگان نیز به میان آمده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.