×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 11 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
هدایت پرداخت مالیات صنایع در خود هرمزگان پیگیری شود

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده  در دیدار مدیرکل امور مالیاتی استان هرمزگان که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، با ذکر این نکته که مالیات یکی از پایدارترین منابع کشورهاست، اظهار داشت: یکی از پایدارترین منابع کشورها که مسائل سیاسی و امنیتی نمی‌تواند روی آن تاثیر بگذارد، منابع مالیاتی است.

وی، با ذکر این نکته که چشم انداز کشور باید به سمت استفاده از منابع پایدار مالیاتی برود، عنوان کرد: اگر درآمدهای مالیاتی به خوبی مدیریت شود، اقتصاد کشور را به سمت توسعه سوق می‌دهد به همین جهت باید در حوزه مالیات به سمت پایداری و ثبات گام برداریم تا تکانه‌ها و ضربه‌های اقتصاد کشور را کاهش دهد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، ضمن تاکید بر روش‌های نوین و به‌روز در جمع آوری نظام مالیاتی، ابراز کرد: ساختار نظام مالیاتی کشور باید ارتقاء پیدا کند و مجلس و دولت باید با ارائه راهکار بخش زیادی از این چالش‌ها را کاهش دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده مطرح کرد: مالیات صنایعی که در استان‌های دیگر هزینه می‌شود باید در خود استان هرمزگان هزینه شوند تا منابع داخلی حاصل از مالیات استان نیز افزایش پیدا کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo