×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دغدغه‌های تجار هرمزگانی در نبود ثبات اقتصادی

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، علی آقامحمدی تاکید کرد: البته دولت بایستی از فعالان اقتصادی حمایت هدفمند داشته باشد تا ارتقا وآزادی بخش خصوصی را به همراه داشته باشد.

علی محمدی بر توجه به منافع فعالان اقتصادی و مصرف کنندگان توامان تاکید کرد. وی تصریح کزد: ناامنی در اقتصاد پذیرفتنی نیست و بایستی ثبات اقتصادی وجود داشته باشد و نابسامانی هایی در گذشته داشتیم، ولی باید به افق آینده نگاه کنیم که به لحاظ سیاسی وضع مان با گذشته تغییر می کند وبا کشورهای همسایه و حوزه خلیج فارس و… روابط مان بهبود یافته است.

رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری گفت: بسیاری از مشکلات مطرح شده از سوی فعالان اقتصادی استان هرمزگان مشکلات پایه‌ای و اساسی نیست، بلکه اقتصاد این استان به گرفتاری‌های خرچنگی مبتلا است.

آقا محمدی از مشکلات موجود و بیان شده از سوی فعالان اقتصادی این استان به عنوان مشکلات و گرفتاری های خرچنگی یاد کرد و بیان داشت: برای رفع این مشکلات باید از مدل سایر استان ها برای رفع مشکلات بهره برد و نقش اتاق بازرگانی را نقشی داوری قلمداد کرد که در این راه به رفع مشکلات یکدیگر کمک کنند.

وی با بیان این که فعالان اقتصادی باید نگاه تعاملی و منطقی و پایدار به یکدیگر داشته باشند تا بتوانند جای خود را در معادلات اقتصادی باز کنند، خاطرنشان کرد: باید افق خودمان را گسترده تر ببینیم و بدانید که اوضاع با غرب تغییر خواهد کرد، همان طور که با کشورهای عربی همسایه تغییر کرد.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: نگاه تان را توسعه دهید و بدانید که موضوعات و مسائل کلان اقتصادی به همدلی و انسجام دارد و هدف گذاری خودتان را دنبال کنید تا بتوانید به سطح بالاتری از توسعه و پیشرفت دست پیدا کنید.

آقا محمدی از فعالان اقتصادی هرمزگان خواست تا زنجیره تشکیل داده و مسیر پیشرفت اقتصادی را از طریق زنجیره سازی دنبال کنید و نهادهای مالی مستقلی نیز می تواند با مشارکت فعالان اقتصادی شکل بگیرد که دانش بنیان ها از جمله این ظرفیت ها هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo