×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 8 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
برگزاری مسابقه جایزه بزرگ دوومیدانی افراد دارای معلولیت در روستای ونک بخش لیردف شهرستان جاسک

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،دکتر محمد جمالدینی رییس مرکز توانبخشی مبتنی بر جامعه (CBR) حوزه شرق جاسک در گفت و گو با خبرنگار ما بیان نمود که مسابقات جایزه بزرگ دوومیدانی افراد دارای معلولیت روستاهای شرق شهرستان جاسک با حضور معلولان، مسولان بخش،شهروندان و دوستداران ورزش در ساحل روستای ونک برگزار گردید.

وی در ادامه افزودند این برنامه در راستای مولفه های سلامت و اجتماعی برنامه توانبخشی مبتنی بر جامعه که هدف آن سلامتی و تندرستی افراد دارای معلولیت با ورزش و همچنین حضور،گردهمایی و مشارکت ارزشمند این افراد در جامعه می باشد و ما در برنامه (CBR) به دنبال این هستیم که فرد دارای معلولیت به این نگرش برسد که می تواند به مانند یک فرد سالم در جامعه فعالیت بکند.

جمالدینی افزودند که این مسابقه در سه ماده پرتاب نیزه،وزنه و ویلچررانی برگزار گردید و به نفرات اول تا سوم در هر ماده جایزه و مدال تقدیم گردید.این برنامه با همکاری بخشداری لیردف، اداره بهزیستی شهرستان جاسک، دهیاری و شورای اسلامی روستای ونک، و همچنین هییت ورزشی معلولان و جانبازان استان برگزار گردید.

جمالدینی در پایان به این نکته اشاره نمودند که میهمان ویژه برنامه هم دکتر صالحی پور متخصص ارتوپد از بندرعباس بودند، که ایشان وضعیت جسمی افراد دارای معلولیت را بررسی نموده و درمان رایگان برخی از افراد دارای معلولیت که مشکلات حرکتی دارند را متقبل نمودند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo