×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 7 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
شرکت بیش از ۱۰۰ نفر از هنرمندان مسجدی هرمزگان در مدرسه تئاتر شبستان

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، اسلام خواجه یی در حاشیه برگزاری ویژه برنامه «مدرسه تئاتر شبستان» اظهار کرد: دوره آموزشی مدرسه تئاتر شبستان از صبح امروز با حضور چهره های برتر تئاتر و سینمای کشور در هنرستان هنرهای زیبای بندرعباس آغاز شده است. وی با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ نفر از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان دراین دوره شرکت کرده اند، افزود: ۶۰ نفر از این افراد دختر و مابقی پسران مسجدی هستند.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان ادامه داد: این دوره آموزشی امروز سه شنبه و فردا چهارشنبه در دو نوبت صبح و عصر در رشته های بازیگری در دو بخش پسران و دختران، کارگردانی تئاتر، نمایشنامه نویسی و تئاتر کاغذی در حال برگزاری است.

خواجه یی گفت: در این دوره آموزشی سید حسین فدایی در رشته نمایشنامه نویسی، حسین عالم بخش در رشته کارگردانی، فرهاد بشارتی، ابوالفضل همراه و سیروس کهوری نژاد در رشته بازیگری پسران، آرزو افشار و مریم کاظم در رشته بازیگری دختران و ساغر لطفی نژاد در رشته تئاتر کاغذی در این دوره تدریس می کنند.

وی افزود: آیین اختتامیه مدرسه تئاتر شبستان ساعت ۱۷ فردا چهارشنبه ۲۱ تیرماه جاری با حضور مسئولان استانی، هنرمندان برجسته تئاتر و سینمای کشور و هنرمندان مسجدی عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان در سالن اجتماعات هنرستان هنرهای زیبا در شهرک سجادیه بندرعباس برگزار می شود.

گفتنی است؛ یکهزار و ۶۳ کانون فرهنگی هنری با مجوز رسمی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور در مساجد استان هرمزگان راه اندازی شده است که بیش از ۷۰ درصد از آنها روستایی می باشند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo