×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ادای احترام به شهیدان و پیشکسوتان رسانه به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش خبرنگار تجارت جنوب آنلاین، در آستانه روز خبرنگار، جمعی از خبرنگاران هرمزگانی به همت بسیج رسانه هرمزگان بر سر مزار مطهر شهیدان والامقام شهر بندرعباس حاضر شدند و با نثار گل و قرائت فاتحه، ادای احترام به مقام شامخ شهیدان را بجای آوردند.

سرهنگ پاسدار جلالی در این آیین ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان، عزت و سربلندی و اقتدار ایران اسلامی را مرهون از جان گذشتگی شهدا دانست و بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد.

وی در ادامه با اشاره به نقش خبرنگاران در جنگ نرم و جهاد تبیین، گفت: امروز اصحاب رسانه با قلم فرسایی خود از مرزهای عقیدتی نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند.

رئیس بسیج رسانه استان هرمزگان، رسالت خبرنگاران در این برهه از تاریخ را بسیار خطیر و حساس دانست و افزود: امروز دشمنان با همه توان و بهره گیری از ابزار رسانه ای برای نابودی اسلام ناب محمدی و نظام جمهوری اسلامی به میدان آمده‌اند و رسالت خبرنگار خنثی سازی توطئه های دشمن از طریق عملی کردن جهاد تبیین است.

وی اظهار کرد: امروز فعالان رسانه‌ای در استان هرمزگان در کنار قبور مطهر شهدا گردهم آمده‌اند تا ضمن ادای احترام مقام والای شهیدان، عهد و پیمانی دوباره با آرمان های اسلام، انقلاب، امام راحل(ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدا ببندند.

همچنین دیدار با خانواده شهید یوسف دقت(شهید خبرنگار) و تکریم از آنان و همچنین سرکشی و دلجویی از پیشکسوتان رسانه استان هرمزگان(خلیل تنیده، حسین نارنجی نسب، محمد نعمتی و علیرضا خورشیدزاده) از دیگر برنامه‌ها بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo