×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تبیین دستاوردها دشمنان را مایوس می کند

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، همزمان با آغاز هفته دولت ،استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی هرمزگان با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان با وی دیدار کردند. در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبادی زاده با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تسلیت ایام محرم و صفر گفت: بنا به فرموده امام حسین علیه السلام، نیازهای مردم نعمت الهی است پس باید از این فرصت مغتنم در جهت حل و مشکلات جامعه بهره گرفت.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان افزود :هفته دولت علاوه بر تجلیل از خادمان مردم فرصتی برای بیان دستاوردهای نظام است. متاسفانه علیرغم کارهای بزرگی که انجام شده ،این دستاوردها و خدمات بخوبی اطلاعرسانی عمومی نشده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده تصریح کرد: دشمن در جنگ ترکیبی از همه ابزارها برای ناامید کردن مردم بهره مئ‌گیرد. ارتباط و تعامل مدیران با مردم و روابط عمومی ها می تواند نقش مهمی در انعکاس دستاوردها داشته باشد. و امید به نظام و دولت را درجامعه افزایش دهد .لدا باید در این زمینه باید خیلی تلاش کرد.

امام جمعه بندرعباس با ذکر خاطره ای از دیدار دولتمردان با حضرت امام خمینی(ره) اظهار داشت: اگر امام زنده بود بیشتر به ما یادآوری می فرمود که دستاوردها را تبیین کنیم. موکدا به ائمه جمعه هم عرض کرده‌ام که تلاش کنید امید را به جامعه منتقل نمایید.

وی با اشاره به فرصت هفته دولت خاطر نشان کرد ؛هرچند وضعیت استان هرمزگان درکشور با تلاش مجموعه دولتمردان ،مدیران وضعیت خوبی است اما همت را باید افزون کرد و به وضع موجود راضی نباشید هرچند وضع موجود خوب باشد.

هفته دولت فرصتی برای بازنگری در برنامه های خودمان است .نقاط قوت و ضعف را مورد بررسی قرار دهید .این بازنگری موجب می شود که نقاط قوت تقویت و نقاط ضعف مرتفع و جبران گردد.

دکتر عبادی زاده با تاکید بر موفقیت دولت گفت:علیرغم تلاش مذبوحانه دشمنان و بعضی ها در داخل که براساس منافع حزبی و باندی قضاوت می کنند ،خدمات دولت سیزدهم بسیار برجسته است .دراین دولت شاهد اقداماتی بوده ایم که در همه دولت‌ها کم نظیر بوده است. گره‌هایی را این دولت باز کرده که خیلی ها فکر نمی کردند اتفاق افتد.

وی افزود: باید به دولت کمک شود تا دوسال باقیمانده دشمنان مایوس و مردم خوشحال شوند .قطعا کارهای بزرگی صورت گرفته که در سال‌های آتی برسفره مردم اثر خواهد گذاشت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo