×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تجلیل از مدیرعامل و معاون اجرایی و امور تولید ایزوایکو در راستای همکاری و همراهی با بسیج استان

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،در مراسمی با حضور سرهنگ اسلامی جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در اقشار بسیج و سرهنگ شهبازی رئیس سازمان بسیج کارخانه‌جات و ادارات استان هرمزگان از زحمات و همکاری های سلمان ضربی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره ایزوایکو و مهندس علیرضا مروج معاون اجرایی و امور تولید مجتمع با سازمان بسیج استان هرمزگان و به عنوان  پیشگامان و همراهان همیشگی اردوهای راهیان پیشرفت تجلیل و تقدیر شد.

اردوی راهیان پیشرفت از مهمترین برنامه‌های علمی بسیج دانشجویی در راستای جهاد تبیین و معرفی پیشرفت ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است و مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران از اولین روزهای حضور سلمان ضربی در این مجتمع با پایه ریزی این رویداد در مجتمع ایزوایکو همواره کنار برگزار کنندگان بوده و همکاری و همراهی در این رویدادها را یکی از وظایف ذاتی خود میداند.

این فعالیت بستری مناسب برای آگاهی بخشی به دانشجویان از دستاوردهای علمی در صنایع و کارخانجات و ترغیب دانشجویان در هدفدارکردن فعالیت‌های علمی است و نقش مهمی در افزایش روحیه خودباوری جوانان دارد و کمک می‌کند دانشجویان نقش‌آفرینی موثری در سنگر جهاد علمی داشته باشند.

اردوهای راهیان پیشرفت در مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران از هفته گذشته با بازدید ۱۶۰نفر از دانشجویان استان فارس شروع شد و  همچون سالهای گذشته ایزوایکو هر هفته میزبان دانشجویان، نخبگان، فعالان حوزه دانشجویی و شرکت کنندگان این دوره از  اردوهای راهیان پیشرفت است.

لازم به ذکر است که در سال گذشته بیش از ۳۰۰۰ دانشجو در قالب این اردوها از ایزوایکو بازدید کرده اند که ضمن آشنایی با فعالیتها و دست آوردهای این مجموعه صنعتی در دوران انقلاب اسلامی ، این بازدیدها مانند کلاس درسی فوق العاده در افزایش سطح علمی و عملی دانشجویان تأثیر بالایی داشته است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo