×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
دستاورد تسخیر لانه جاسوسی منزوی شدن جریان‌های سازش‌کار بود

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندرعباس اظهار کرد: آمریکایی‌ها تمام ‌نرم‌افزاری که برای سلطه بر دنیا مورد استفاده قرار می‌دادند، همه را نابود کرده و به پای صهیونیست ذبح کردند.

وی ادامه داد: آرزوی نظم نوین جهانی براساس مدل اسلامی آن در حال شکل‌گیری است و تمام هجمه‌های تبلیغاتی که علیه جمهوری اسلامی ایران راه انداخته، رنگ باخته و بی‌اعتمادی به دشمنان افزایش پیدا کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان تصریح کرد: اینک ملت ایران حامی جریان مظلوم فلسطین بوده و نقش جهاد، شهادت و امید برای تعیین سرنوشت ملت‌ها را مسلمانان دنیا درک کرده است.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده ادامه داد: به برکت مجاهدت‌های جریان مقاومت، نه تنها اعتماد به نفس مسلمانان افزایش یافته بلکه بی‌اعتمادی به دشمنان نیز در حال افزایش است.

وی بیان کرد: اگر چه در مساله غزه برخی از دولت‌های اسلامی برای ساکت کردن مردم خود به شعار و بیانیه دادن اکتفا کرده‌اند اما ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه دنیا راه رهایی از زورگویان دنیا را در وحدت جهان اسلام می‌دانند.

امام جمعه بندرعباس افزود: امروز به برکت جریان فلسطین، ضعف قدرت‌های پوشالی نظام‌های استکباری و نقش فرهنگ مقاومت برای پیروزی بر باطل در حال اثبات به تمام آزادی‌خواهان جهان است.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده با بیان اینکه گاز و آب اسرائیل از ترکیه تامین می‌شود، خاطرنشان کرد: درحالی که امروز روز اتکای به ملت‌ها است، اما برخی از دولت‌های اسلامی همسایه با اسرائیل رابطه دارند؛ امروز روز شعار نیست بلکه روز مبارزه با اسرائیل و آمریکاست.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها با بیان اینکه مقابله با استکبار و دوری از طاغوت جزو تعالیم دین اسلام است، گفت: سیره انبیا الهی در مبارزه با مستکبران باید الگوی امروز ما برای مبارزه با استکبار جهانی آمریکا و اسرائیل باشد.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان، علت نامگذاری انقلاب دوم برای تسخیر لانه جاسوسی از سوی امام راحل را جلوگیری از کودتاهای شبیه ۲۸ مرداد عنوان کرد و افزود: اشغال لانه جاسوسی آمریکا باعث شد یک مبارزه هماهنگ علیه نظام سلطنتی و استکباری در ایران صورت بگیرد.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده، دستاورد دیگر این حرکت دانشجویان را منزوی شدن جریان‌های لیبرالیسم و روشنفکران غربگرا و سازش‌کار با نظام سلطه دانست و یادآورشد: مهم‌تر از همه این حرکت دانشجویی باعث شکستن هیمنه آمریکا در دنیا شد.

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود به روز فرهنگ عمومی اشاره و بحران‌های سال گذشته را ناشی از کم‌توجهی به حوزه فرهنگ دانست و در این رابطه خطاب به مسوولان استان گفت: فرهنگ را دست‌کم نگیرید، اگر در حوزه فرهنگ هزینه نکردید در سایر حوزه‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی هزینه و تاوان خواهید داد.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده همچنین توجه به اخلاق ساحل‌نشینی و سبک زندگی اسلامی را راهکاری مهم برای جلوگیری از قبح زدایی از دین دانست‌ و یادآورشد: در حوزه فرهنگ، باید خود مردم در میدان باشند، زیرا هرجا مردم وارد عرصه شدند، جواب مثبت گرفته‌ایم.

منبع خبر : خبرگزاری مهر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo